Avatar billede pethe03 Nybegynder
04. januar 2003 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MY DOCUMENTS åbner efter hver boot, hvordan undgåes det ?

Mit problem er at efter hvert boot, så starter My Documents (Mine dokumenter) med at åbne sig og jeg bliver nødt til at lukke My Documents manuelt.
Det virker som om jeg har bedt om at åbne Windows Explorer (Stifinder) efter hvertboot. Man kan sikkert slå det fra MEN HVOR
Avatar billede simonj Nybegynder
04. januar 2003 - 19:33 #1
Det problem har jeg også haft. Lytter lige med

Bruger du Windows 2000 ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2003 - 19:34 #2
My computer - Tools - Folder Options - View - fjern vingen i "restore previous folder windows at logon"
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. januar 2003 - 19:34 #3
simonj> det er windows XP kategorien :)
Avatar billede kapla Nybegynder
04. januar 2003 - 19:54 #4
Avatar billede pethe03 Nybegynder
04. januar 2003 - 20:18 #5
John/Simonj, vingen var fjernet fra Tools-Folder Option-View. Desværre
Bedre held næste gang..
Avatar billede pethe03 Nybegynder
04. januar 2003 - 20:44 #6
kapla0
Det link http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/t1031281629, det virker bare...
Du har fortjent de 200 point.
I regedit stod der: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, C:\WINDOWS\system32\userinit.exe, da jeg ændrede det til: C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
Altså kun skrive C:\WINDOWS\system32\userinit.exe  EEN GANG, så virker det.