Avatar billede davids_ Nybegynder
03. januar 2003 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke "paste"

Hejsa.

Jeg har haft MSN installeret i lang tid efterhånden, men for et par uger siden kunne jeg pludselig ikke bruge højre-knappen på musen i skrivefeltet (altså der hvor du skriver beskeden inden du trykker send). Dvs. at jeg sagtens kan bruge menuen som kommer frem når man højre-klikker ALLE andre steder, end præcis når jeg er nede i skrivefeltet.

Det er HAMMER-irriterende da jeg tit bruger copy/paste funktionen til links osv.

Jeg har både version 4.7 og 5.0 installeret, så jeg kan bruge bl.a. fjersupport funktionen. Dog har det som sagt virket i LANG tid, men først gåety galt for nyligt!

Håber der er nogle der kender en løsning til mit problem

På forhånd tak
Avatar billede talbodahl Nybegynder
03. januar 2003 - 16:10 #1
Kan du trykke Ctrl + C ?
Avatar billede davids_ Nybegynder
03. januar 2003 - 16:16 #2
Jeg kan godt bruge ctrl+c og ctrl+v funktionen fandt jeg lige ud af (tak talbodahl, hvilket egentlig også er godt nok. Men jeg kan overhovedet ikke bruge højre-knappen på musen i skrivefeltet!
Avatar billede talbodahl Nybegynder
03. januar 2003 - 16:18 #3
iorden:)