Avatar billede tgk89 Nybegynder
03. januar 2003 - 13:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rusland

nogle der kan finde en DANSK fakta side om rusland jeg kan bruge til mit skole projekt.. helst kun fakta og ikke så mange historier!

på forhånd tak
Avatar billede tgk89 Nybegynder
03. januar 2003 - 13:13 #1
Lad vær med at sende svar/kommentar som e-mail
Avatar billede know_it Nybegynder
03. januar 2003 - 13:15 #2
her stå der lidt om rusland:
http://www.leksikon.org/art.php?n=3097&t=1
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. januar 2003 - 13:16 #3
Det jo ikke noget svareren bestemmer om du får en e-mail    Du får en email når du opretter et spørgsmål. Hvis du vil af med den email skal du trykke på det link der kommer i mailen eller tag fluebenet væk når du kommentere dit eget spørgsmål.  Du finder det i venstre side under kommentar og svar
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. januar 2003 - 13:18 #4
Avatar billede sprutnik Nybegynder
03. januar 2003 - 13:24 #5
Takker for points. God arbejdslyst:)