Avatar billede graceland Nybegynder
02. januar 2003 - 22:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jubii Chat?

Goddag
Jeg vil høre , er jeg den eneste der har oplevet at jubii chatten er lukket?. Den har været det meget af dagen faktisk hele dagen?.
Avatar billede themastergk Nybegynder
02. januar 2003 - 22:55 #1
Det er den

(måske)
Avatar billede graceland Nybegynder
02. januar 2003 - 22:56 #2
themastergk >> Bifald, flot kommentar.....
Avatar billede zarthax Nybegynder
02. januar 2003 - 22:58 #3
Måske de tomme linjer er resultater af hans IQ test ???......
(mand han .... ja ik´)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
02. januar 2003 - 22:58 #4
M/S Jubii Chat bliver opdateret i øjeblikket.

Pokkers... ChatTeam har gjort det igen! Jeps.. Vi opdaterer chatten lige når DU ville ind og chatte!

Vi knokler på fuldt tryk for at få chatten op igen så hurtigt som overhovedet muligt, vi beklager besværet. :o)

Med travle hilsner
ChatTeam

Er det ikke svar nok??
Avatar billede wize Nybegynder
02. januar 2003 - 23:07 #5
Du må ikke hænge mig op på det her, men rygterne siger at Chat Team er ved at søsætte JC 4.0 lige nu... Version 4 af chatten blev ellers sat til at komme online i starten af September men det er da ikke sket endnu...

Den nye version skulle være LANGT mere avanceret end den nuværende og der vil være muligheder for at få online ting, som f.eks. T-shits mobiler og alt sådan noget (altså en dårlig måde at presse lidt flere reklamer ind på chatten)... Selve chat vinduet er det samme men du får en række popups med forskellige ting som du kan samle på inde på chatten.
Avatar billede wize Nybegynder
02. januar 2003 - 23:15 #6
ups.. vi kører på 4'eren nu.. .det er 5'eren der kommer ;)