Avatar billede styled.dk Nybegynder
02. januar 2003 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hastesalg - 7210

Hej Eksperter !

Så er der en kun 2 uger gammel nokia 7210 til salg, den skal afhentes i hvidovre inden kl. 12 imorgen. Det skal lige siges at der ingen kvitering medfølger, men den er ikke stjålet ! Manualer, kasse, headset medfølger !

Pris: 2500

Mhv Jonas
Avatar billede cartech Nybegynder
03. januar 2003 - 16:52 #1
Jeg spørger lige mine forældre om de har nogle penge....... Hvorfor vil du egentlig sælge den?
Avatar billede tlunde Nybegynder
03. januar 2003 - 16:54 #2
Hmm...jeg er meget interesseret, men hvorfor skal det gå så hurtigt, og hvorfor er der ingen kvittering på den?

Hvis der ikke er kvittering på den, er den ikke meget mere værd end 1500-2000 kr
Avatar billede p2 Nybegynder
04. januar 2003 - 16:19 #3
Jeg vil give 2000,- kontant!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
05. januar 2003 - 14:06 #4
tlunde > Fordi jeg stod og skulle bruge pengene, det er lidt for sent nu, men jeg vil egentlig stadig gerne sælge. Der er ikke kvitering på den fordi jeg har vundet den i en konkurrence, men jeg er egentlig ret sikker på at hvis man kontakter dem har de en aftale med nokia om at evt. tilskadekommende telefoner kan komme til reperation hos en autoriseret nokia forhandler.

p2 > 2000 kr er iorden, hvor bor du henne af i landet?

Mhv Jonas
Avatar billede p2 Nybegynder
05. januar 2003 - 17:19 #5
Købt :-)