Avatar billede jjjjjjjj Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:24 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

appleshare ip/alternativ

Findes der et alternativ til appleshare ip, når vi taler om fil-server i lan.
Evt. shareware.

jjjjjjjjj
Avatar billede schumacher Nybegynder
24. oktober 2000 - 07:49 #1
Arkivdeling med TCP/IP :)

Jeg har ikke set andre fil-servere til Mac. Ellers er der jo linux med AppleTalk+IP.

/ Peter
Avatar billede egonspock Seniormester
25. oktober 2000 - 00:19 #2
Eller Netatalk til Linux, det bedste til blandede miljøer. Hvor stort er dit LAN? Hvis det bare er to maskiner skal der jo ikke nær så meget til, der har Schumacher jo ret, evt. appletalk hvis det er meget gamle maskiner.
Avatar billede schumacher Nybegynder
25. oktober 2000 - 01:08 #3
Er \"linux med AppleTalk+IP\" ikke lig med Netatalk? :)
Avatar billede egonspock Seniormester
25. oktober 2000 - 01:58 #4
Godt ord igen, Schumacher, men så skal man vel kalde det, det hedder?
Avatar billede logos Nybegynder
09. november 2000 - 13:39 #5
Afhængig af hvor stort presset er på dit LAN kan du jo blot dedikere en enkelt maskine og brude den bruger/gruppe styring du har der
(OS 8 og op).

/LOGOS