Avatar billede maniacdog Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny katagori?

Hejsa

Efter en lille diskussion med en anden fra eksperten så fik jeg den geniale idé til en ny katagori.
Hvad med en katagori der hed Drivere - Generalt?

Der er jo nogen stykker der som regel mangler en driver og vi diskuterede lidt om hvor disse spørgsmål ellers skulle være.
Avatar billede klas Juniormester
23. oktober 2000 - 19:28 #1
jeg har egentlig tænkt over hvorfor  photoshop kateggorien er slettet . . og der kun er en kategori der hedder billedebehandling .. hvorfor sp ikke også bare lave en der hedder programmering og slette alle de andre kategorier  :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:33 #2
>>Maniacdog

Generalt?
Avatar billede klas Juniormester
23. oktober 2000 - 19:35 #3
sp  = så
Avatar billede driis Nybegynder
23. oktober 2000 - 20:04 #4
nomiz >> Generalt = Generelt
Avatar billede snowball Novice
23. oktober 2000 - 20:39 #5
Enig med maniacdog. Der har her på de sidste været en del efterspørgsler på diverse drivere !

Snowball
Avatar billede maniacdog Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:07 #6
Ja generalt. Eller skulle man lave:

Drivere - Grafikkort
Drivere - Netkort
Drivere - Lydkort
o.s.v. ?
Avatar billede driis Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:12 #7
Så hellere:

Drivere - Win2K / NT
Drivere - WinME / 98 / 95
Drivere - Linux
Drivere - BeOS

osv.?
Avatar billede denboj Nybegynder
24. oktober 2000 - 01:07 #8
yup - men hvorfor egentlig ikke bare bruge f.eks.
win me kategorien til win me drivere
win 95/98 kategorien til de drivere o.s.v ????????
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. oktober 2000 - 09:56 #9
Tilslutter mig indtil videre forslag fra denboj. Vi har mangegange i den seneste tid fået forslag om nye kategorier, og givet samme svar. Vi vil lave en ny menu-struktur med flere niveauer, og sætter derfor ikke flere kategorier på den nuværende. Vi tror simpelthen det bliver for uoverskueligt, og samtidigt at der kommer for mange \"døde\" kategorier.
Avatar billede ortrak Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:32 #10
andreas_admin:

Jeg vil gerne \"donere\" en dynamisk træstruktur-komponent bygget på en special-tilpasset objekt-model, hvis du har lyst :-]

/ortrak
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. oktober 2000 - 18:01 #11
ortrak>> Det er altid spændende at se det. Kontakt mig på info@eksperten.dk