Avatar billede graceland Nybegynder
31. december 2002 - 11:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Domainservice.dk

Goddag
Jeg er på jagt efter en ny udbydere og faldt over www.domainservice.dk . jeg vil så høre om nogen herinde har erfaring med dem, både positiv og negativ. Da jeg nok vælger dem , da de har ms access!

M.v.h
graceland
Avatar billede donwang Nybegynder
31. december 2002 - 11:20 #1
Du kunne også vælge: http://azero.dk/ :O)
Avatar billede graceland Nybegynder
31. december 2002 - 11:27 #2
donwang >> Har azero.dk php, asp og ms access i en løsning?
Avatar billede ALS Praktikant
02. januar 2003 - 23:45 #3
graceland >> Tror du ikke det er klogere at vælge enten:

php + mySQL => Linux-server

eller

asp + ms access => NT-server

Det andet virker som noget rod, der næppe vil kører stabilt.
Avatar billede graceland Nybegynder
05. januar 2003 - 17:16 #4
ib-rene-cairo > KAn du nævne et sted man kan få hostet asp + ms access altså en nt server billigt!
Avatar billede ALS Praktikant
05. januar 2003 - 21:07 #5
Min kommentar kik mest på at vælge enten det ene eller det andet. Et mix af teknikker og sprog tror jeg er uklogt.
Jeg har ikke selv nogen erfaring med NT-server, da jeg udelukkende benytter php + mySQL
Prøv at se en oversigt over hvem, der tilbyder asp + ms access, og til hvilke priser, på en af disse sites:

www.internetplads.dk
www.find-webhotel.dk