Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:25 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

skal bruge et lydkort, har du et til salg?

Hejsa.

Har lige købt nyt højttalersystem, og headset.

Så troede jeg at jeg bare kunne købe et dobbeltstik til minijack, og så bruge begge dele, men det virker ikke. Lige så snart jeg tilkobler headsettet forsvinder lyden fra mit fine nye subwoofersæt :-(

Derfor skal jeg bruge et eller andet pci lydkort. Det er næsten ligegodt hvad det er, eneste krav er at der er både et stik til lineout, og et til højttalere!

Kom frit frem, bor du i nærheden af Hirtshals, henter jeg det idag.

Ca. pris 50 kr.
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:40 #1
Hehe.. 50 kr-,... hmmm kig på edbpriser.dk
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:42 #2
Stairway> Hvad skal det betyde?
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:44 #3
Ikke noget glem det!
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:48 #4
Hvis du hentyder til prisen, så bedes du venligst bemærke, at det jeg søger ikke absolut er et dyrt lydkort. Citat.: Det er næsten ligegodt hvad det er, eneste krav er at der er både et stik til lineout, og et til højttalere! Citat slut.

Iøvrigt kan man købe nye lydkort til ca den pris, plus porto, såfremt man er ligeglad med kvaliteten. Eneste problem er, at så har jeg det ikke i dag.

Måske du en anden gang skulle læse sp. før du føler dig tvunget til at spamme med nedladende og flabede indlæg!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 10:52 #5
Jeg har ikke set nogen af de billige lydkort, der har både 5.1 udgang OG seperat line-out udgang. Der er som regel kun en lineout eller på 5.1 kort er der to, men de er til front og rear. Som stairway sagde skal du nok kigge på edbpriser og finde noget der. Hvorfor skal du i øvrigt BÅDE have headset OG højtalere ? Du kan jo bare tale i en mic hvis du skal tale med nogen eller noget ... ?
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:52 #6
Jeg ved ikke om du er hidsig, men du er just ikke i humør. Jeg skriver edbpriser.dk, har du prøvet at kigge der! inden du dømmer en til at være spammer.

Eller www.qxl.dk , www.papkassen.dk eller www.netauktion.dk
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 10:54 #7
Popsy : Jeg vil gerne have et link til dit 50kroners-lydkort med både seperat line-out og 5.1 udgang. For det tror jeg altså ikke du kan få for en halvtredser.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:54 #8
mikkel-c> Læs sp. jeg VIL bruge begge dele :-)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:55 #9
Helt og aldeles enig med mikkel c .
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:55 #10
Du skal vidst tænke dig om inden du skriver!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 10:57 #11
Hvad mener du med at du VIL bruge begge dele ?
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:57 #12
Stairway> Hvad laver du her?

Du har intet lydkort til salg, det var vidst det sp. drejede sig om!

Iøvrigt burde du måske (før du blander dig i andres spørgsmål) begynde at få lukket nogle af dine egne, evt. kan du begynde med det du oprettede i februar. Clean up your act!
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:57 #13
mikkel c >> Han vil have et lydkort hvor der er somsagt begge dele og til en 50-, ellers bliver du afvist.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 10:58 #14
mikkel-c> jeg vil have højttalere + headset koblet til samtidig
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
31. december 2002 - 10:58 #15
popsy >> Okay hmmm har mine spørgsmål noget med dine og gøre hmm tænke tænke tænke nææ!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:00 #16
Popsy siger: Iøvrigt kan man købe nye lydkort til ca den pris, plus porto, såfremt man er ligeglad med kvaliteten. Eneste problem er, at så har jeg det ikke i dag.
Okay, men hvor henne ? Jeg vil meget gerne have et link til det lydkort.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:05 #17
Jeg tror sq ikke at du finder dit lydkort til 50 kr. Men ellers kan du prøve at kigge på Creatives Platinum kort, jeg mener at de har både 5.1 og hovedtelefon udgang.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:06 #18
Det kan du vel få for omkring 1500 kr. Men jeg er alligevel ikke helt sikker på at de har seperate udgange til dit behov. Du kan jo prøve at kigge efter.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:08 #19
mikkel_c> Hvad kan jeg lige bruge det til? Læs sp., og stop så den spam. Medmindre du har et lydkort til salg, har du INTET at gøre her!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:11 #20
Tror du selv på at du kan finde det lydkort ? For jeg tror ikke nogen vil kalde det her spam. I øvrigt henviser jeg til nogle andre lydkort, som du kan prøve at kigge på. Men ingen tak. Jeg synes sq at det er lidt tyndt af dig det her, det må jeg sige. Men okay. Så godt nytår. PS: Har du kigge i den blå avis ? dba.dk ?
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:14 #21
mikkel_c> Så er det fandeme godt! Du er IKKE til nogen hjælp, er det så svært at fatte? LÆS SP!!!!!!!!!!!!!!!!

Du må da være ret dum, at du ikke har fattet det endnu!
Jeg har bedt om EN specifik ting! Ikke en længere udredning om din bachelorgrad indenfor lydkort verdenen!

En anden gang, så burde du læse sp. før du kaster dig ud i en så stor gang SPAM!

Anmeld misbrug funktionene fungerer desværre ikke, jeg har ellers forsøgt mange gange med både dig og stairway.

Smut hen og gener et andet indlæg!
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:17 #22
Iøvrigt har i ret i at jeg ikke kan finde det til 50kr som nyt, jeg skal op i 141kr i stedet for. Så din ide om et til 1500, kan du anbringe et ikke nærmere defineret sted!
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:19 #23
Igen kommer jeg med i konstruktivt forslag om at du kan kigge i den blå avis, men okay, hvis du absolut VIL være så sur og ikke tage imod nogle forslag, såh... Jeg vil vende tilbage til dette spørgsmål i aften og ser om nogen har et lydkort af "din slags" til slag i nærheden af hirshals eller hvad fanden det hedder. Hvis der er, så må du meget undskylde min "SPAM" som du kalder det. Og nej, man behøver ikke have en bachelorgrad inden for lydkort verdenen for at kigge på EDBPriser.dk eller dba.dk, men det er åbenbart ikke alle der kan finde ud af det. Det troede jeg bare, det må du MEGET MEGET MEGET undskylde.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:23 #24
141kr. Ja men med både 5.1 udgang OOOOOOOOOGGGGGGG seperat headset-udgang ?? Nej vel ?
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:23 #25
Så er det sq nok! Hvis jeg søgte et nyt lydkort, havde jeg købt det til 141 kr på edbpriser.dk

Hvis det her er den hjælp du generelt tilbyder, ser jeg mig helst frabedt! Jeg har specificeret præcis hvad jeg vil ha', jeg har ikke bedt om nogen form for alternativer! Så det du gør, er at spamme!

Men hvis det er din sædvanlige stil, forstår jeg da godt at du kun har tjent 55 point herinde på 2 år.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:27 #26
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1414587936

Aner i øvrigt ikke hvad en 5,1 udgang er Citat"eneste krav er at der er både et stik til lineout, og et til højttalere!"

Men det har vi jo allerede fået på plads at du ikke forstår.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:28 #27
Du har anmeldt nedenstående brugere :

mikkel_c | Slet anmeldelse

Nu virkede det da endelig
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:29 #28
Nå, nu må du sq køre dit eget løb og håbe på at nogen har dit lydkort. Og så godt nytår endnu en gang, og nu har jeg andet at lave end at diskutere med dig. Men det var hyggeligt så længe det varede :-D Og hvis du er flink så giver du mig de 0 point, som du så flot har udlovet.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:33 #29
en 5.1 udgang er en udgang til et satelitsystem med sub, som du har.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 11:34 #30
Det skal jeg ikke bruge
Avatar billede ice Nybegynder
31. december 2002 - 12:53 #31
Han siger jo netop at han har et lydkort til sin sub og at han vil have et lydkort til et headsæt, så de ikke kører på samme kort. Det er i hvert fald, det jeg får ud af det.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 12:55 #32
Ice> Glem det, jeg lukker igen, det her sp. er nærmest ubrugeligt nu :D

Godt nytår
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 13:06 #33
ice : CITAT fra popsy: "Derfor skal jeg bruge et eller andet pci lydkort. Det er næsten ligegodt hvad det er, eneste krav er at der er både et stik til lineout, og et til højttalere!" Nej, han siger at de skal køre på samme kort. Men det kan også være ligemeget nu.
Avatar billede popsy Novice
31. december 2002 - 13:15 #34
mikkel_c> Det er rigtigt at det er ligemeget, fordi du blandede dig, og derved har sørget for at en simpel køb/salg annonce er blevet oversvømmet m. spam!
Men det fatter du vel ikke?

Det eneste jeg ville, og var interesseret i, var at tale med folk der ville sælge et lydkort til mig, det fatter du stadig ikke.

Din indblanding var ren spam, du havde jo intet at tilbyde mig, det fatter du stadig ikke.

At du stadig har den frækhed at skrive her, er tegn på ren dumhed, men det beviser vel bare at du overhovedet intet fatter?