Avatar billede lrmikkel Nybegynder
30. december 2002 - 09:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Password policy

Hej dér.
Jeg har en windows 2000 server, som er min dhcp server i huset. På et tidspunkt har den daværende Admin sat op at brugere der logger på skal ændre deres password hver 30 dag. Hvordan slår jeg dette fra ? Jeg har kigget i de forskellige policies, men synes ikke rigtig jeg kommer videre ...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
30. december 2002 - 09:23 #1
Dette er da så vidt jeg ved standart.

MEn ellers kig i AD under password
Der kan du sætte på hver bruger "Med mindre du har mange" at password never expired

MC
Avatar billede lrmikkel Nybegynder
30. december 2002 - 09:33 #2
Dumme mig ... selvfølgelig er det den der er blevet slået fra i tidernes morgen ... må have noget mere kaffe ; ) ... tak for det, og godt nytår.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
30. december 2002 - 09:34 #3
Any time, Og ilm

MC