Avatar billede asbjørn Nybegynder
29. december 2002 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

installation af MX går i stå

Jeg har DW4 som kører fint på min winXP. Nu har jeg købt download-versionen af DWMX (MX Studio). Men når jeg sætter installationen igang går den næsten fuldstændig i stå ca. 27% henne i processen. Det tager op til et minut at kopiere enkelte selv helt små filer. Hvad kan der være galt?

De øvrige MX produkter (fx Fireworks) installeres uden problemer.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
29. december 2002 - 17:37 #1
Du har ikke noget antivirus e.lign. kørende i baggrunden?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
29. december 2002 - 18:14 #2
Prøv at afinstaller DW4 og slå alt antivirus fra mens du installere.

:-) karsten
Avatar billede asbjørn Nybegynder
29. december 2002 - 20:51 #3
Jeg har lukket alle andre processer ned inden installationen. Inkl. firewall og antivirus. Jeg har også tænkt på at afinstallere DW4 - men hvordan gør jeg det?? Der er intet afinstallations-program for DW4 og Kontrolpanelet forsøger istedet at geninstallere!!

Btw: installation gåt ikke helt i stå, den går blot så langsom at jeg nu - efter 5 timer - kun er 37% henne!

/asas
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
29. december 2002 - 22:34 #4
Hvis du kører norton så sørg for at Firewall og antivirus ikke starter op  sammen med xp.

DW4 kan du fjerne manuelt og fjerne det fra registreringsdatabasen så burde det ikke drille.
Avatar billede asbjørn Nybegynder
01. september 2010 - 15:12 #5
Husker ikke min løsning - men tiden er løbet fra det ...