Avatar billede zhatten Nybegynder
23. oktober 2000 - 11:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

½ time 1 point ?

Hej.

Kunne det måske ikke være en ide at vær gang man har været fx. en halv time på eksperten.dk får man 1 point samt de 5 point om dagen?

- Zhatten
Avatar billede powell Nybegynder
23. oktober 2000 - 11:54 #1
Savner du da point?
Avatar billede zhatten Nybegynder
23. oktober 2000 - 11:55 #2
Det ville måske få folk til at være her mere til dem som mangler point så de kan få hjælp, og når de så sidder der får de måske øje på et spm. hvor de kan hjælpe.

- Zhatten
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2000 - 11:58 #3
det vil stærkt favoritisere dem, der har mulighed for at være her meget... idéen er på sin vis god nok, men ikke noget jeg ville ønske udført i praksis...
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. oktober 2000 - 12:05 #4
Jeg syntes heller ikke idéen er god. Det betyder, at dem (os!) med fast opkobling kunne logge os på Dating.dk og være på hele døgnet, og på den måde få 50 point om dagen (ok, 52 point så), uden at yde noget som helst.

Så ser jeg hellere den omvendte situation, hvor man kun får 5 point om dagen i X dage, HVIS man ikke logger på og forsøger at hjælpe.

Men tingen er OK som de finker nu, lige på dette område.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. oktober 2000 - 12:06 #5
Argh, 53 point !!!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. oktober 2000 - 12:20 #6
Tilslutter mig forslaget fra \"hobbez\". Det vi skal opnå, er at spørgsmålene bliver lukket, og at der ikke står inaktive konti, som kan bruges til at samle point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 14:21 #7
Kan man så ikke lave en statestik over hvormange kommentar/svar man er kommet med (uden at man for point for det)?

Bare sådan til en stats-freak som mig .. :O)
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. oktober 2000 - 15:32 #8
goulduck >>>

Det kan du vel sådan set selv se, inddirekte:

Du har svaret på 169 spørgsmål og du deltager i 1091 kan jeg se i din profil.

Det er (formentlig) excl. de spørgsmål spørgsmål som du har valgt ikke længere at deltage i, og du kan selvfølgelig ikke se hvor mange point det drejer sig om, uden at bladre DIN EGEN liste over spørgsmål igennem.

Men det er måske ikke nok for en statistik-freak? :o)

/Rob
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:45 #9
Nej, det er ikke nok!

Jeg vil have grafer, procenter, timer, minutter, point, brøk-dele og hvad man nu kan få fat i!!

:O)
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:23 #10
goulduck >>

Flere forslag til en statistik-freak:

* Point i forhold til antal anslag
* Svartid i forhold til accepttid
* Spørgsmål stillet med en browsertype i forhold til svar med samme eller anden browsertype

osv.

:o)

/Rob
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:21 #11
YEAH!!!

Og nogle mere \"simple\":

* Hvornår spørgsmålene bliver oftes bliver stillet/svaret på dagen, inddelt med 1 times intervaller
* Antal brugere i det hele!!
* Hvor råbende mand er (antal !!! man bruger)
* Hvormange kommentar/svar pr. spørgsmål
* Hvormange kommentar/svar i alt

osv. osv.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:21 #12
Det vil nok ligge serveren ned.. hehe
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2000 - 22:44 #13
eller stats over hvem der kan komme med de dummeste kommentarer... ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:26 #14
Så ville DU ligge nummer et ... HMM! :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:29 #15
Zhatten har da kun 0 point!