Avatar billede alalalalalala Nybegynder
28. december 2002 - 22:38 Der er 6 kommentarer

Computer fryser

Når jeg fspiller fryser computeren efter få minutter hvad kan det skyldes?

Athlon XP 2000+
ECS K7S5A Bundkort
ASUS geforce 2 mx 400
Windows xp

Har prøvet med standard driverne, windows update diverne og de nyeste drivere til geforce 2 kortet.
Der står ikke noget i loggen om at der er sket en fejl.
Comptueren ligger på 30C for system og 50C for CPU så jeg tror ikke det er varme.
Avatar billede sekam Nybegynder
28. december 2002 - 22:42 #1
Avatar billede tubber Juniormester
28. december 2002 - 22:52 #2
Er det onboard lyd ? og har du et PCI lydkort ?

Har du onboard lyd og et PCI grafik kort, prøv at pille PCI kortet ud, og kør kun med den onboard.....

/Tubber
Avatar billede klausens Nybegynder
28. december 2002 - 22:54 #3
Jeg har det bundkort, og det kører Supert og der har aldrig været problemer!
Alletiders Bundkort!
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
28. december 2002 - 22:54 #4
Alt onboard er slået fra. Der er ikke onboard lyd kun lan.
Prøver lige at slette den ned fra 133 til 100, er det som har virket i de andre spm
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
28. december 2002 - 23:32 #5
hmm det virkede, men det er jo ikke sjov at køre med 1200 mhz :(
Avatar billede rathgen Nybegynder
05. marts 2003 - 00:23 #6
Du skal finde en cpukøler der køler mere, cpu'en bliver sikkert for varm når den skal arbejde meget