Avatar billede thomcat Nybegynder
26. december 2002 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Icqphone pc2pc gennem cisco 677 hos cybercity ??

ja som titlen siger - har kæmpet med dette - virker fint med mine 2 comps her (gennem switch og ikke router) men så snart jeg skal igennem routeren er der connection failed. Alle mine icqsettings står som beskrevet i http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/internet_programmer/

Men kan ikke finde hvilken port icqphone bruger - da jeg vil formode det er det der er problemet . Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede uggi16 Nybegynder
19. januar 2003 - 14:07 #1
tror bare du skulle ringe til Cybercity support tlf: 70 10 11 09
Avatar billede tinepingvin Nybegynder
01. maj 2003 - 23:11 #2
fandt du en løsning thomcat? jeg sidder med samme prob lige nu
Avatar billede thomcat Nybegynder
04. maj 2003 - 20:26 #3
næææ tine jeg er gået over til gamevoice i stedet - det virker til gengæld upåklageligt (www.gamevoice.com) som jo er gratis oxe hvis man ikke er mere end 4 på samtidigt