Avatar billede olddirty Nybegynder
26. december 2002 - 17:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl på Explorer

Kære eksperter.
Hver gang jeg åbner internet explorer kommer den med denne fejlmeddelelse: Microsoft Internet Explorer har fundet en fejl og afsluttes Vi beklager ulejligheden. Hvor den så ber om at blive genstartet. Når man har gjort det kommer den bare med samme fejl igen. Det var den første fejl. Den anden kommer når jeg prøve at åbne denne computer og andre ting som hører til explorer. Der siger den: explorer.exe har genereret en fejl og lukkes af windows. Programmet skal genstartes.

Jeg giver 200 for ledene svar til løsning og 570 til svar. Dvs at jeg åbner 2 nye som i bare skal ligge et svar ind på. Det er nemme point hjælp mig tak.

Hilsen Andreas
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 17:18 #1
har du prøvet at reinstallere internet explorer?

hvilken version af IE køre du?

Hvilket styresystem? Windows 9x, W2K, widnows XP?

der er en MAX grænse på 200Pointz, og der må IKKE delse over flere spm..
Avatar billede olddirty Nybegynder
26. december 2002 - 17:50 #2
Jeg kører med W2k og jeg kører med IE6.
Grunden til at jeg vil give så mange point er fordi jeg skal til the party imorgen og der skal alt værer klart og fixet og klart.

Andreas
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 17:52 #3
jeg havde samme problem, med IE6.0 så nu køre jeg med IE5.5 ;o)

men har du prøvet at reinstallere IE?

vedr. pointz
200pointz er MAX, lige meget hvor vigtigt det så end er ;)
Avatar billede olddirty Nybegynder
26. december 2002 - 17:53 #4
hmm..... k, k...
jeg prøver at skifte til IE 5,5 håber det gejl virker...
Avatar billede soulmonk Nybegynder
04. januar 2003 - 18:55 #5
lidt off-topic, unskyld. Hvordan installerer man Ie 5.5 hvis man har IE 6?
Avatar billede olddirty Nybegynder
05. januar 2003 - 16:12 #6
Intet har virket så jeg lukker spørgsmålet