Avatar billede krillev3 Nybegynder
22. december 2002 - 19:23 Der er 6 kommentarer

hmm billeder på nettet....

jeg er en dreng der gerne vil vise nogle billeder af mig til min pige men hun kan ikke finde ud af det der med at hente dem fra sin mail osv. kan jeg gøre et eller andet så jeg kan vise hende alle billederne.... eller gøre billederne mindre
Avatar billede no_doubt Nybegynder
22. december 2002 - 19:27 #1
smide dem ud på nettet... uploade dem og stikke hende en internet adresse.
Avatar billede cozey Nybegynder
22. december 2002 - 19:34 #2
??? hmm... :O)
Avatar billede caroc Praktikant
22. december 2002 - 19:42 #3
www.friserverplads.dk
opret en gratis hjemmeside og upload billederne. Hvis du kan lidt HTML kan du jo placere alle billederne på en side..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
22. december 2002 - 22:22 #4
Sæt dem ind som baggrunds billede i en e-mail.
Så kan hun ikke undgå at se dem,hvis hun kan finde ud af at åbne hendes e-mail program
Avatar billede krillev3 Nybegynder
23. december 2002 - 09:40 #5
hmm ja det med mailen har jeg jo prøvet med hende men der er ikke plads nok til alle mine billeder på hendes mail og jeg har prøvet at fortælle hende hvordan hun lægger dem ned på hendes computer men det kan hun ikke finde ud af.......
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. december 2002 - 11:19 #6
kik lidt på dine billeder, hvor meget de fylder. Hvis du har dem i .bmp format er det latterligt meget. Lav dem til .jpg med ca 40% komprimering, så skulle hvert af dem næppe fylde mere end 60 KiloByte. og send så flere mails med ikke over 10 billeder vedhæftet til hver mail.

mvh JakobA