Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:15 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

MSN Messenger opdatering!

Jeg har prøvet at opdatere MSN Messenger v4.7 til v5, men i stedet for at opdatere min nuværende version, installerer den bare MSN Messenger som et seperat program.
Det vil sige at jeg stadig har MSN Messenger v4.7, foruden v5, og derfor når jeg f.eks. åbner Outlook Express eller andre lign. programmer, så starter den v4.7 op og ikke v5.

Hvordan OPDATERE jeg v4.7 til v5, så v4.7 bliver ERSTATTET af v5 (og jeg dermed kun har en version er MSN Messenger liggende på pc'en)?
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 21:22 #1
Hvad så med at afinstallere 4.7 ?
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:22 #2
Øhm, hvis det er sådan så der ingen er som har haft samme problem og ved hvordan det skal løses, så ville det være lækkert hvis der var en som kunne fortælle mig hvordan vedkommende havde opdateret deres version af MSN Messenger ordentligt!
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 21:25 #3
Jamen, det var skam alvorligt ment !
Avatar billede melange Nybegynder
20. december 2002 - 21:25 #4
btw. jeg kan fortælle dig at jeg ikke synes 5.0 er noget samle på :)
nææ...messenger 4,6 ved man hvad er ;)
(bare min mening)
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:27 #5
Kan det passe at jeg i stedet for at have opdateret MSN Messenger, har fået hentet version 5 til Windows 9.x og installeret det?
Det er sådan så jeg har Windows XP, og kan det være version 5 ikke findes til Windows XP endnu? :-)
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:28 #6
slowboat --> Øhm, det tror jeg bestemt også, men det er sådan så jeg har lige formateret min pc'er og derfor ligger der kun v4.7 på den nu. Og derfor ville jeg inden jeg evt. prøvede at opdatere lige få lidt vejledning! ;-)
Avatar billede melange Nybegynder
20. december 2002 - 21:29 #7
Nej. version 5 findes skam til WinXP, men har du prøvet at afinstallere 4.7 som slowboat siger ?
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 21:32 #8
OK, jeg har 4.6(4.6.0071) på W98 og 4.7(4.7.0041) på XP, og har iøvrigt aldrig brugt det, men måske skulle jeg lige kigge lidt mere på sagen, inden jeg gør mig for klog på det, og måske kunne jeg også bruge nogle af funktionerne ;)
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:32 #9
Hvordan har I andret opdateret?
Har I ventet på at den selv sagde at der fandtes en opdatering, eller? (Og skal jeg vente på det, eller kan man fremkalde det?)
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 21:38 #10
"Kontrol Panel --> Windows Update" kan måske bruges.
Når jeg checker Windows Update, får jeg ikke at vide, at der findes en 5.0.
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 21:39 #11
Jeg var lige inde på messenger.microsoft.com og hentede der MSN Messenger. Den installerede det og det var godt nok v4.7, så ga' vide om der faktisk findes en v5 til Windows XP!
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
20. december 2002 - 21:42 #12
Du kan tjekke denne side ud.
http://messenger.msn.dk/
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 21:51 #13
Findes kun til 98 & ME.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
20. december 2002 - 21:52 #14
jeg tror ik 5.0 er til xp, måske til nt eller bare win95-98-2k-me
men jeg kører os med xp, og jeg får ik at vide at der er nogele opdatering jeg kan hente ang. msn 5.0
Avatar billede i-know.dk Nybegynder
20. december 2002 - 21:53 #15
Avatar billede kennethjen Nybegynder
20. december 2002 - 21:53 #16
Det er sådan at windows xp. bruger Windows messenger og andre vewrsioner af styresystemer bruger MSN messenger Windows messenger er der ikke lave en  5.0 eller 5.1 version af, men hvis du gerne vil have MSN messenger så skal du gå i tilføj/fjer programmer og vælge Windows installtion  og unmakere Windows messenger så du kun bruger MSn messenger.

Kenneth
Avatar billede slowboat Nybegynder
20. december 2002 - 22:02 #17
i-know.dk<- u-know I know ;-)
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
20. december 2002 - 23:07 #18
--> kennethjen! Ok, så er jeg med! :-)
Takker mange gange for alle svar!