Avatar billede layer Nybegynder
20. december 2002 - 13:44 Der er 1 løsning

Problem med CounterStrike Mapping

Jeg er ved at lave rigtige fede maps på min gamele computer, men det går lidt langsomt når jeg skal teste. Jeg har så installeret Valve Hammer Editot 3,4 på min 2000XP og gjort alt det man skal, men når jeg tester mappet laver den alle de ting den skal i consollen - men så til sidst lukker den ned og en meddelelse kommer frem:

Alloc Block (Det er vidst sådan det staves)

Jeg prøvede så at lave et lille test map, bare en alm grundflade, testede det-men det virkede!

Jeg slettede så alle maps igen, og lavede et nyt der ligende en smule det nadet, bare ikke helt ens 8begge var overhovdet ikke særlig detaljeret enndu, det var kun starten jeg var kommet til), men så gjorde den det samme som før.....

Har lavet andre maps på min gamle pc som også lignede det jeg lkavede på min nye, men det funger rigtig nok, der er så et halt andet problem som jeg ikke vil stille i dette spørgsmål...
Avatar billede layer Nybegynder
21. december 2002 - 02:03 #1
ikke nogen svar!