Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. december 2002 - 10:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Why kan jeg ik komme ind på go.icq.com

Nå jeg prøver at gå ind på go.icq.com gå det også godt nok ind til dne åbner det der vindu hvor du skal logge ind den nå slet ik hen der stil nej lige nå den åbner og vil loade så kommer den med denne fejl "Der op stod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejl
linje: 36
Fejl: Opjektet  understøtter ikke denne egenskab eller metode  "

også kan jeg trykke "JA" "NEJ"  For 3 dage siden kunne jeg godt logge ind men så lige pluselig kommer den bare med den fejl også kan jeg ik kome vider hvad kan jeg gøre

MVH Daniel
Avatar billede dollar Nybegynder
19. december 2002 - 11:06 #1
Hej Daniel...

Det lyder som en object scripting fejl, prøv at downloade den nyeste browser og gå derind igen....
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. december 2002 - 12:58 #2
ok.. men hvor kan jeg det henne
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. december 2002 - 12:59 #3
´Jeg har internet explorer 6.0

det er da den bedste er det ikke
Avatar billede dana Nybegynder
25. december 2002 - 22:43 #4
Opgradér 6.0 fra Windows Update og se om det ikke hjælper!
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
26. december 2002 - 10:42 #5
ok.. prøver .. skal bare lie ha min F-Dag Overer.
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. januar 2003 - 10:07 #6
lukker
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. januar 2003 - 10:07 #7
da det ikke virkede