Avatar billede vels Nybegynder
20. oktober 2000 - 12:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Shop

Hej

Jeg har et lille firma der har en Webshop. Den nuværende shop er i asp og uden dankort og visa. Shoppen er en gratis en fra nettet.

Jeg overvejer nu at få dankort betaling på min side. Men noget siger mig at det kræver en ny shop...

Er der nogle der kender en billig shop i asp eller php, der kan kan tage i mod dankort + visa?
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2000 - 12:18 #1
www.artkaden.dk Billigt og nemt.
Avatar billede vels Nybegynder
20. oktober 2000 - 12:29 #2
Hvis vi nu ser bort fra Synonym.dk og den slags.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. oktober 2000 - 15:36 #3
Du kan kontakte os på salg@web-sale.dk og beskrive hvad shoppen skal indeholde så vil vi sende dig et tilbud.
Avatar billede klas Juniormester
20. oktober 2000 - 15:47 #4
Avatar billede martin100 Nybegynder
22. oktober 2000 - 12:43 #5
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 13:06 #6
Det er da det samme som Synonym.dk martin100 og artkaden, og det er vist ikke den slags løsninger der efterlyses.

Jeg er ikke sikker på at de udenlandsleke progrmmer som der findes rundt omkring, kan få installeret dankortbetaling. Der er et eller andet med et dansk program som kan men det skal lige findes på en af CD rommerne som jeg brændte i forbindelse med total reeseet af min maskine. Det kan være der er andre som kan huske det. Det har været nævnt her på eksperten tidligere.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 13:11 #7
Det er Kring e_handel jeg tænker på, jeg har alle demoprogrammer liggende.
Avatar billede vels Nybegynder
22. oktober 2000 - 13:13 #8
okay

noget jeg må se?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 14:13 #9
Nu har jeg fundet noget, der er blot problemet p.t. at når man forsøger at gå ind på adresen for man Proxyfejl, men håber de for det rettet her efter weekenden. Adressen er www.webkring.de . Demo programmerne har jeg lagt op på mit webdrev hvor du evt. kan hente dem fra, hvis du vil se hvad det er for noget.  http://www.netdrive.com/~kharder/My%2520Public%2520Files/Kring%2520e_handel/ .
Avatar billede martin100 Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:17 #10
er det ikke det program som har været med som demo i et af computer bladene ???
Avatar billede martin100 Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:18 #11
synes jeg har hørt det før !!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 14:34 #12
Nej det har været omtalt her på eksperten i forbindelse med Frontpage og shopløsninger.
Avatar billede ja Nybegynder
07. november 2000 - 22:43 #13
Avatar billede martin100 Nybegynder
07. november 2000 - 22:48 #14
hvad er der med det ??
Avatar billede ssandgren Nybegynder
22. november 2000 - 00:51 #15
Vels, jeg kan se du tidligere har sagt, at du ikke vil bruge Synonym.dk. Nu kender jeg produktet ret godt og har bygget flere forskellige forretninger for familie. Mange af dem har Dankort.

Hvorfor bruger du ikke bare deres service?