Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Admin?

Ja...
Det nye design er jo faktisk ret fedt...
Og så var det lige jeg så at oppe i min statistik boks, stod der placering 1022!
Og jeg tænkte om at... nu i var igang med det med placering...
Kunne man så ikke se hvor man lå i forhold til de andre?

En anden ting:

Kunne man ikke få nogle af de glimrende programmører til at hjælpe med eksperten så den blev bedre...
Altså jeg er jo ikke så meget værd, da jeg først lige har lavet mit første x-browser dhtml script ;o)))

Men er der ikek nogen måske med php/mysql der kunne lave nogle scriptene og så kunne i ændre det med database og password?

De for jo også noget ud af det?
eller hvad?

MPJ1
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:32 #1
Vi arbejder løbende med placering/point og statistik, så dit forslag er noteret. Vedr. dit andet forslag, er jeg nok lidt mere tøvende, da jeg ikke umiddelbart kan se, hvordan det skulle gøres i praksis.
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2000 - 14:32 #2
Ja det kunne da være sjovt nok at man kunne klikke på Placering og så se en liste over de brugere der ligger omkring en selv ;)

Kunne man måske også få at vide hvor tilmeldte brugere der pt. er på Eksperten !? F.eks. i mit tilfælde skrive 47/xxxx hvor x\'erne er det samlede antal af brugere !

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. oktober 2000 - 14:35 #3
Er det korrekt at placeringen under \"Point ude\" er efter antal tjente
point, og ikke efter totalt point, som en sædvanlige top-10 liste ??
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2000 - 14:46 #4
Lige en ting mere: Hvad er idéen med punktet Svartid under Statestik ??? Den enten kommer eller går faktisk hver gang i laver en eller anden opdatering ! Kan i ikke bestemme jer ? ;)

Snowball
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:50 #5
top10 systemet opfordrer nærmest pointrytterne til flere kontoer... Jeg har kendskab til *mange* der har én konto til \"samle point\" og en eller flere til \"stil spørgsmål\". Hvis nu man \"revolutionerede\" listen og lavede den til tjente points vil vi automatisk få færre svindlere og flere reele brugere på eksperten.
Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:55 #6
ljweb>>

Ja det har været sagt mange gange...

Jeg har bla. sagt det i en mail til admin! ;o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. oktober 2000 - 14:57 #7
mpj >> ja, jeg har også været igang tidligere... men ville lige gøre opmærksom på det NOK en gang mens de alligevel leger med systemet.
Avatar billede powell Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:37 #8
Noget helt andet, er siden her ikke blevet langsommere at hente ind?
Avatar billede mpj Nybegynder
22. oktober 2000 - 12:41 #9
powell>>

Jeg bemærkede det her idag!
Det kan tage mig et minut at hente en side...
Og der er kun 32 brugere online!
Avatar billede powell Nybegynder
23. oktober 2000 - 08:59 #10
Ca. det samme her, men det varierer en del?