Avatar billede hitengel Praktikant
14. december 2002 - 15:52 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Være fri for pop-up i Messenger 5.0!

Jeg har for nyligt opdateret min Messenger til den nye 5.0, som fungerer fint, men hver gang jeg logger ind, kommer der et irriterende pop-up-vindue fra MSN (MSN today). Kan jeg ikke slippe for dette? Eller er jeg nødt til at finde mig et no-pop-up program?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. december 2002 - 15:54 #1
Den får jeg ikke...

ergo kan du slå den fra...
Avatar billede hitengel Praktikant
14. december 2002 - 15:54 #2
Ok... Har du nogen idé om, hvordan man gør dette? Ellers hjælper det mig ingenlunde!
Avatar billede loonz Nybegynder
14. december 2002 - 15:56 #3
Fjern hak i "Vis MSN idag, når der logges på Messenger" i indstillinger.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
14. december 2002 - 15:56 #4
Et eller andet sted i indstillinger ligger den og gemmer sig :)

Kan ikke huske hvor..sidder i min RedHat lige nu..

men Funktion > Indstillinger vil jeg gætte på
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. december 2002 - 15:56 #5
Jeg svarede da på dit spørgsmål :)

Jeg ved ikke lige hvor. Du har nok i sin tid glemt at fjerne et flueben i noget der hed "Start MSN today når´jeg åbner MSN".
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 15:56 #6
Åbn Messenger - klik funktioner - Indstillinger - Generelt her kan du deaktivere denne funktion.
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. december 2002 - 15:57 #7
Du skal slå det fra inde i indstillinger under generalt slå V fra "vis MSN today"
Avatar billede hitengel Praktikant
14. december 2002 - 16:01 #8
Ok, pointene går til startfirma.dk og loonz til deling... Men før I får dem, kan I så ikke sige mig, hvor I har fundet den danske version af 5.0...? Det lader jo til, at jeres er dansk. Eller er det for besværligt?
Avatar billede loonz Nybegynder
14. december 2002 - 16:02 #9
Besværligt? Nej ;)
http://messenger.msn.dk/
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. december 2002 - 16:02 #10
Min MSN blinkede en dag og spurgte om jeg ville opgraderer
Avatar billede hitengel Praktikant
14. december 2002 - 16:04 #11
Tak skal I have. Især til loonz, der formår at lave konstruktive svar...!
Avatar billede loonz Nybegynder
14. december 2002 - 16:06 #12
Tak for points og de fine ord :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 16:14 #13
Ja ok, mit svar var jo helt ved siden af.