Avatar billede vizion Nybegynder
13. december 2002 - 20:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

News system uden MySQL.

Er det muligt at lave et news system uden MySQL?
Jeg skal bruge et news system i PHP. Nyheden man skriver skal se sådan her ud: http://Clan-fj.amok.dk - HUSK den grønne streg!! (Det er et billed som i bare kan tage fra HP) Det skal være med Password, password skal være XM2 (Kan i gøre så jeg selv kan ændre det?!) og scriptet skal være overskueligt, da jeg selv er ved at lære PHP. (Det skal også være nemt at logge ind og skrive nyhed)
Håber en af jer kan finde ud af det. Hvis du har spørgsmål til hvordan det skal se ud, så send mail til droboy25@hotmail.com
Jeg giver 60 point for et ordenligt svar
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. december 2002 - 23:23 #1
burde du ikke stille dette spm i kategorien for PHP, da du ikke vil bruge MySQL
Avatar billede in2designs Nybegynder
13. december 2002 - 23:28 #2
www.fusionphp.com det er den bedste jeg har prøvet man kan lad muligt med denne seje news fætter. den er lidt svær at sætte op..

her er lidt info om den.

Fusion News 3.51
- Loads of Bug fixes.
- Comments system with BBcode, HTML, and smilies support.
- Javascript shortcuts.
- Full news opens in pop-up window (optional).
- No need for SQL databases, everything is done through text files.
- Easy set up.
- Brand new kind of Installer, it installs and chmods all of the files.
- Optional full story link.
- Optional send to a friend link.
- Optional icon.
- Smilies, HTML, BBcode can be used in posts.
- Online Admin/Control Panel.
- Secure anti-hack online Control Panel.
- Sessions are used now, instead of Cookies.
- Open source.
- Archive old news.
- Full news is optional.
- Edit the way your posts look.
- Add/make your own skins for the Control Panel.
- No news building.
- Multiple users.
- 3 user levels.
- Edit posted news.
- Delete posted news.
- Edit/delete users.
- An improved Admin Control Ppanel.
- A wordfilter to filter bad words - You can now search old news (posts).
- Time-off set feature - Edit posted comments - Ban Ip's from posting Comments on your site.
- Password protected Username in comments.

ok. vi tales ved.
Avatar billede vizion Nybegynder
13. december 2002 - 23:56 #3
Du er afvist fordi jeg ikke kan "Please chmod './' to 777, current chmod is set to 755!" Men hvis du har idder til hvordan jeg kan gøre så jeg kan chmod, så skriv nyt indlæg.
Avatar billede dulius Nybegynder
14. december 2002 - 00:16 #4
Øhm... du logger på med et ftp-program og højreklikker på din filer og trykker på "Assecories" eller sådan noget... (afhængigt af dit ftp-program self.), og så ændrer du CHMOD til 777... og så skulle det gerne virke..medmindre det ik var dit eneste prob.?
Avatar billede vizion Nybegynder
14. december 2002 - 03:34 #5
hmm? Nå jeg højre klikker bliver det bare rødt Bruger windows comannder.
Avatar billede in2designs Nybegynder
14. december 2002 - 04:26 #6
Jeg mener ik du kan gøre det i WINCOM.
men jeg ved at det skulle være pisse nemt i det her program.
http://www.download.dk/download.asp?prog=3715 det er et tryout i 30 dage tror jeg

prøv dig frem...
Avatar billede vizion Nybegynder
16. december 2002 - 13:45 #7
Jeg kunne ikke få det til at virke. Jeg skal bruge et helt script. Har ingen af jer et news system? Hver news skal være inde i en "tabel" kig på http://cs-btk.amok.dk + der skal være et login hvor man skal kunne ændre password let, og der skal kun være 1bruger + pass
Avatar billede vizion Nybegynder
24. april 2003 - 16:02 #8
af