Avatar billede munken1000 Nybegynder
13. december 2002 - 11:42 Der er 4 kommentarer

Password

Jeg har lige installeret Messenger på en Win XP home. Desværre så har jeg et eller andet sted under installationen overset et "flueben" sådan at Messenger kan logge på min konto uden at jeg skal skrive mit password. Hvordan kan jeg skifte indstillingerne sådan at jeg skal skrive mit password. Dette er vigtigt da det er en computer som har mange brugere. Jeg har prøvet at afinstallere Messenger, men det hjælper ikke, da den bliver installeret igen kan den huske indstillingerne
Avatar billede softcareconsult Nybegynder
13. december 2002 - 12:35 #1
Hvis jeg forstår dig ret, så skal du i Messenger blot ind under funktioner, indstillinger, under fanebladet: "Beskyttelse af personlige oplysninger" sætte en eller flere "flueben" nederst.

Håber dette hjælper dig.
Avatar billede hitengel Praktikant
16. december 2002 - 02:02 #2
Har du i "konti" under "indstillinger" skrevet din adgangskode, da du installerede Messenger? I så fald skal du bare slette dette og trykke ok. Så burde den ikke logge på, før du har skrevet din kode... Men sæt også de flueben, som nævnes ovenover.
Avatar billede gsimo Nybegynder
28. december 2002 - 03:46 #3
Log af, og log på med en anden bruger og sæt hak ved log automatisk på. Så logger den ikke på med din acc mere.
Avatar billede ewok Nybegynder
22. januar 2003 - 10:41 #4
giv hitangel pointene han har et har lige tjekket.