Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
12. december 2002 - 11:01 Der er 2 kommentarer

ISA PROXY Conf. error

Hi

Standardscriptet på ISA proxy er gået død. Scriptet sættes ind i Use auto conf. script og ser således ud:http://ISAserver:8080/array.dll?Get.Routing.Script

Beskeden vises i Alerts således:

Configurations error, An error occured while reading configuration information.

Ovenstående er så skyld i, at clienterne ikke længere logger deres URL de surfer på, og de sites der er blevet lagt ind, hvor det ikke er muligt at surfe, virker ikke mere.

Er der nogen der kan hjælpe med at få det configurationsscripts til at fungere ???
Avatar billede peterlund Nybegynder
13. februar 2003 - 14:33 #1
Uden det aktuelle indhold af scriptet (URL'en du har vedlagt virker ikke) er det svært at sige hvad det er der går galt.

Hvis det er et .pac script, så er den meget omtålelig med hensyn til mellemrum og store og små bogstaver blandt andet.

Uden flere oplysninger er det svært at give et kvalificeret svar.
Avatar billede kenneth_axelsen Nybegynder
20. februar 2004 - 12:50 #2
Kører uden script nu ...