Avatar billede c-holst Novice
11. december 2002 - 22:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

langt kabet til tastatur

er i gang med at forbine pc til tv, dette gennem et par mure ned i en kælder, ca 4 meter i alt. Jeg er ude efter at bruge et tatstatur i stuen sammen med pc, mens jeg ser på tv'et. kan man få et så langt kabel vil det virke. har nogen et godt bud på et lille, diskret og simpelt tastatur, man nemt kan komme af vejen i stuen. Ps jeg går ud fra, at trådløst er udelukket pga murene.
Avatar billede gusto Nybegynder
11. december 2002 - 22:34 #1
Du har helt ret, trådløst er udelukket....
der er ikke me´get at gøre, det bliver ret meget svært at får fat i et langt nok kabel.

Mvh

//gusto
Avatar billede c-holst Novice
11. december 2002 - 22:36 #2
man kunne måske selv gå igang, jeg kender en der er snild til den slags ting med ledninger
Avatar billede sekam Nybegynder
11. december 2002 - 22:37 #3
Avatar billede beef12 Nybegynder
11. december 2002 - 22:42 #4
Avatar billede beef12 Nybegynder
11. december 2002 - 22:46 #5
Hvad er det for et kabel du bruger til fjernsynet (grafikkort -> TV). De plejer da ellers aldrig være længere end 3 meter, idet man mister signal pga. den lange afstand?
Avatar billede beef12 Nybegynder
11. december 2002 - 22:53 #6
du kan forresten godt bruge en trådløs mus, såfremt det er en HP'er :o)

http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=4212&app=def&i=1
Avatar billede c-holst Novice
12. december 2002 - 17:06 #7
kabler er nu 5 meter. jeg har kun brugt det meget lidt da jeg købte maskineriet i sommers, og da syntes det at virke, om end der vist nok ikke var den mest fantastiske lyd, da jeg så en film ad denne kanal. dette kunne dog skyldes andre omstændigheder, som fejljustering på pc'en
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 17:17 #8
men hva så nu. Var der noget i svarene som du kunne bruge?