Avatar billede zicko Nybegynder
11. december 2002 - 09:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner mangler

Jeg fik lige en besked på min Messenger (den der følger med WinXP) om at der var en opdatering tilgængelig og om jeg ville installere den, det trykkede jeg ja til, og nu er alle mine kontaktpersoner forsvundet.. alle de forskellige grupper jeg har oprettet er der stadig, og hvis jeg logger på Messenger fra en anden computer så er alle kontakterne der igen...

hvad kan jeg gøre for at få kontakterne tilbage ?
Avatar billede zicko Nybegynder
11. december 2002 - 10:07 #1
nu prøvede jeg lige at eksportere listen over kontaktpersoner fra den anden computer og så importere den på min egen, så får jeg denne besked: "denne fil med listen over kontaktpersoner indeholder ingen kontaktpersoner, der ikke allere findes på listen."

så alle kontaktpersonerne er der åbenbart, de bliver bare ikke vist..
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 10:09 #2
Mon ikke det er en eller anden "skjul kontaktpersoner der er offline" eller sådan noget?
Avatar billede zicko Nybegynder
11. december 2002 - 10:25 #3
Nej.. jeg ved at der er nogen der er online, og de bliver heller ikke vist..
Avatar billede zicko Nybegynder
11. december 2002 - 10:32 #4
Nå.. det lykkedes mig at få dem frem igen ved at slette alle grupperne, logge på fra den anden computer, importere listen, logge af og så logge på fra min egen computer..

aner ikke hvordan, hvorfor og hvad der er sket, men nu kan jeg da se mine kontakter igen...