Avatar billede layer Nybegynder
10. december 2002 - 22:00 Der er 24 kommentarer og
7 løsninger

Billigt Webhotel???

Et billigt Webhotel til ASP og database bla...

Kan nogen hjælpe med det?
Avatar billede hyperactive Nybegynder
10. december 2002 - 22:01 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 22:01 #2
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 22:01 #3
LOL
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. december 2002 - 22:03 #4
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. december 2002 - 22:03 #5
Avatar billede layer Nybegynder
10. december 2002 - 22:03 #6
Der er bare det med Cliche, at siden ikke kan loades.... Jeg ved ikke hvorfor?
Avatar billede giang Nybegynder
10. december 2002 - 22:04 #7
Prøv at søge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede proboss Nybegynder
10. december 2002 - 22:06 #8
du kunne prøve www.secnet.dk de er måske ikke de billigste men de levere en kanon service og gode produkter
Avatar billede henrik27 Nybegynder
10. december 2002 - 22:07 #9
http://WWW.B-ONE.DK
Her får du 100 mb for 9,- om måneden... asp php mysql m.m.

Mvh. Henrik
Min side http://www.TopHitten.dk liger der se om den er hurtig/ langsom nok!!!

De har også en rigtig god mail service!!!
Avatar billede doodoo Novice
10. december 2002 - 22:08 #10
Jeg fortrækker www.wannafind.dk ik sååå billigt men utrolig stabilt....

Jeg er selv kunde hos dem.... ca. 900kr i året, tjek evt www.doodoo.dk den kører på linux hotel hos wannafind ;)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. december 2002 - 07:50 #11
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 11:50 #12
Mange rigtif gode forslag, men skal dog siges at B-one og Cliche (Som jeg godt vidste men bare ikke kunne komme ind på af en underlig grund- jeg kan godt nu)
Er de mest interesante!
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 11:54 #13
Jeg skal lige høre Hvad CGI Scrips er, Javescipt eller sådan noget?

Og så med ASP, Jeg har Almindelig ASP på min side - som brugeradgangs sytem, tagwall, og et clanwarscipt - Kan de køre på det mest almindelige og hvad kræver de - F.eks, skal jeg have Mysql???
Avatar billede freeagent Nybegynder
11. december 2002 - 12:03 #14
Undgå azero.dk, for din egen skyld!!!

Jeg havde azerop for et par år siden. Da de havde en masse tekniske problemer, besluttede jeg at skifte. Men de har så meget rod i systemet, at de bliver ved med at sende regninger, selvom de har indrømmet ved flere lejligheder at de har modtaget minopsigelse. Hver gang skal man bruge timevis med mails, og telefonopkald for at rede trådene ud. Og man skal hive alt ud af dem, de er virkeligt sløve.

Prøv i stedet http://www.web10.dk eller http://www.b-one.nu, de er MEGET billigere (hhv 10,- og 9,- om måneden!) og kan under ingen omstændigheder være lige så ringe som azero.dk

/free agent
Avatar billede mazon Nybegynder
11. december 2002 - 12:03 #15
Cliche er billige - men du skal regne med en nede tid på 10-15% (I hvert fald deres mailserver)!
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 12:08 #16
Kan i ikke lige svare på CGI og ASP??
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 12:10 #17
WEB01 har ikke ASP!
Avatar billede frost11 Nybegynder
11. december 2002 - 12:12 #18
www.b-one.nu de har asp php og hele molevitten med priser fra 9 kr. om md og fri trafik
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 12:14 #19
Jep, jeg har også kigget på dem!
Avatar billede hyperactive Nybegynder
11. december 2002 - 12:25 #20
Jeg har nu aldrig haft problemer med azero, men jeg kan da godt se, at b-one giver noget mere for pengene..... Er der nogen, der har personlige erfaringer med dem mht. hastighed, oppetid og support???
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. december 2002 - 12:28 #21
jeg har ikke haft andet end problemer med azero...  deres servere kører fint, men supporten er ikke-eksisterende!
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 12:29 #22
jeg tror nok a det bliver b-one
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 12:33 #23
Men henrik47 må lige lave hans som svar hvis det bliver aktuelt, men hvis en anden også gad at forklare mig:

Jeg skal lige høre Hvad CGI Scrips er, Javescipt eller sådan noget?

- Og så med ASP, Jeg har Almindelig ASP på min side - som brugeradgangs sytem, tagwall, og et clanwarscipt - Kan de køre på det mest almindelige og hvad kræver de - F.eks, skal jeg have Mysql???
Avatar billede henrik27 Nybegynder
11. december 2002 - 12:35 #24
hyperactive.dk
Jeg har gode erfaringer med B-one.dk, de har en mail service, inden for 24 timer, og altid hurtiger en det...

Jeg syntes det går hurtigt nok jeg havde azzero.dk før, og der betalte jeg 9,- for 0,1 mb uden asp php m.m.

Så jeg kan klart anbefale B-one.dk

Mvh. Henrik
Tophitten.dk
Avatar billede henrik27 Nybegynder
11. december 2002 - 12:37 #25
Jeg tror nok at CGI Scrips er noget der bliver afvikletr på serveren, og Javescipt er noget kode der bliver afviklet på klienten...

Mvh. Henrik
11. december 2002 - 12:38 #26
Jeg har www.web10.dk det er ok, de er netop nu ved at opdatere deres interface! (-de 10 kr. er uden moms!). De kan også køre diverse scriptformater.
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 14:00 #27
til h13-> Jeg skal stadig bruge ASP
Avatar billede layer Nybegynder
11. december 2002 - 14:01 #28
Skak man have MySQL for at bruge ASP med databaser som f.eks. En brugeradgang????
Avatar billede freeagent Nybegynder
13. december 2002 - 10:44 #29
... som regel bruger man MSSQL i forbindelse med ASP. Bruger, af mange grunde, ikek ASP, men det vil undre mig hvis forkene i Microsoft har lavet native support til MySQL.  Så Nej, du har ikke brug for MySQL på det webhotel du søger, men sikkert MSSQL.
Avatar billede layer Nybegynder
13. december 2002 - 11:41 #30
Jeg har valgt ASP fordu jeg har Windows  og ikke kører Linux
Avatar billede layer Nybegynder
21. december 2002 - 02:14 #31
Kom nu med nogle svar istedet for komentar, ellers får frost11 p !!!