Avatar billede dlf Nybegynder
09. december 2002 - 22:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MSN på website - desuden webcam stream, netmeeting,

Kan man få sin MSN profil vist på site website og få sin MSN messenger statius vidt på sit website - nogen derved hvordan og som kan hjælpe mig med det ? ( ICQ kan dette!).

Jeg har et website som kører på webhotel med mysql og som skal kører noget phpnuke content management system bla vil jeg også gerne have et billede galleri der med mange billeder - som kan vises som små (thumbnails) og store.

Jeg har desuden noget webcam32 og vil gerne vise webcam stream live på mit website - kan noget hjælpe mig med det ? eller noget som har et modul /porgram til phpnuke som kan klarer dette ??

Det vil også være cool med noget Netmeeting på sitet så mit webcam blev vist når jeg er på netmeeting / MSN messenger med webcam eller med min egen lille ils.server derpå
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2002 - 22:24 #1
Avatar billede dlf Nybegynder
10. december 2002 - 19:16 #2
tak for hjælpen