Avatar billede dlf Nybegynder
09. december 2002 - 22:06 Der er 2 kommentarer

Installation af phpnuke på webhotel og opsætning samt design

Hejsa

Jeg har et website med alm html sider - men vil nu baserer mig på noget databsebaseret og har set lidt på phpnuke.

Er der nogen som kan hjælpe som ved noget om PHP og som kan hjælpe mig intensivt i en kort periode - jeg vil gerne være oppe at køre hurtigt med mit nye content management system (PhPnuke).

Det er ikke 100 % vigtigt det er php - er der nogen som har noget ASP cms kan jeg også vøre interesseret - men tror nok jeg vælger php med mindre jeg bliver overbevidst om noget andel - da jeg ikke har en porkers masse mange !!

Jeg har surfet på nettet og fundet ud af at pnpnuke er ret stærkt til at vedliggeholde sin hjemmeside med.

Jeg har et webhotel med Mysql - men ved ikke hvordan man installere phpnuke på sitet. Er der en som vil gøre det for mig og som kan anbefale et fedt Theme ?

Det må gerne være muligt at have et lukket net som kun udvalgte medlemmer kan se?
Jeg skal have download, streamin, webcam og gerne noget netmeeting på - samt foto gallerier.

Er her en som kan hjælpe med webesign til sitet som har arbejdet med phpnuke så hører jeg også gerne fra dig.

Jeg har behov for et logo, nogle ikoner og knapper som skal designes samt et desgin som skal passe til mit website og til det Theme jeg væger i phpnuke.

Du må også meget gerne hjælpe mig med at lave nogle bannere i flere størrelser og nogle som fylder meget lidt og nogle der flyder lidt mere.
Avatar billede gejl Nybegynder
10. december 2002 - 07:50 #1
Det lyder sku som en større opgave! Jeg vil anbefale at lægge den på Sharksforum!
Avatar billede dlf Nybegynder
10. december 2002 - 19:14 #2
Så stor er den nu heller ikke - men jeg ved bare ikke hvordan phpnuke installeret på webhotel