Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
09. december 2002 - 11:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PureFTPd & Windows + MYSQL

Jeg ville selvf. fortrække at køre PureFTPd på en Linux server men jeg står i den situation at jeg SKAL have det til at køre på en windows maskine.. jeg HAR installeret programmet og det virker jo som det skal men HVORDAN får jeg det til at benytte MYSQL ? og er det muligt på windows ? håber virkelig der er en som kan give mig lidt instruktion om dette :)

På forhånd tak

MVH
Kasper Sand Sørensen
Avatar billede frits100 Nybegynder
09. december 2002 - 12:06 #1
eller måske man kender andet FTP Server software som kan benytte MySQL ?
Avatar billede dank Nybegynder
09. december 2002 - 13:08 #2
frits100 == netstuff.dk ?
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
10. december 2002 - 14:50 #3
nej
Avatar billede dank Nybegynder
10. december 2002 - 15:14 #4
hvad så? Det må du da indrømme ser mystisk ud?