Avatar billede hyperactive Nybegynder
08. december 2002 - 17:00 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Oversigt over søgemaskiner søges

Jeg søger efter en komplet og opdateret oversigt over alle eksisterende søgemaskiner og søgeindekser i verden.... Helst opdelt på lande. Point til den, der giver det bedste link.
Avatar billede ahv Nybegynder
08. december 2002 - 17:05 #1
Avatar billede msnilsson Nybegynder
08. december 2002 - 17:12 #2
http://www.twics.com/~takakuwa/search/search.html - har efter eget udsagn links til over 3033 søgemaskiner i 199 lande.

http://www.searchenginecolossus.com - har efter eget udsagn links til søgemaskiner i 232 lande.

Mvh.
Morten Schriver
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2002 - 17:13 #3
Du kunne jo prøve AllSearchEngines.com:

http://www.allsearchengines.com/
Avatar billede hyperactive Nybegynder
08. december 2002 - 17:24 #4
Jeg tillader mig at dele pointene.... De er perfekte de 3 oversigter.... Tak skal i ha'
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. december 2002 - 21:34 #5
Der findes ingen komplette oversigter, og selv om ovenstående er gode får de ikke alle med.
Hvis du ønsker at promote til lokale forhold i lande uden for de danske er du nødt til at operere i fora hvor der er lokale folk der kan hjælpe dig.

I www.webmasterworld.com finder du disse oplysninger. Du kan søge på lande, f.eks. danmark, og så finde oversigter lavet at de lokale eksperter fra det land. Du kan så kontakte disse for yderligere hjælp. en statisk liste duer ikke
Avatar billede msnilsson Nybegynder
08. december 2002 - 22:38 #6
Tak for points :-)

I øvrigt har bufferzone naturligvis ret... man går i det hele taget aldrig galt i byen på webmasterworld..

Mvh.
Morten Schriver
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/
Avatar billede demib Nybegynder
25. december 2002 - 10:15 #7
Jo, man går meget ofte galt i Webmasterworld!

Uanset hvor meget jeg holder af stedet, og de folk der driver det, er der desværre alt for mange indlæg som er skrevet af folk der ikke ved hvad de snakker om, og disse indlæg fremstår ofte ukkommenteret, somom de var sande. Du skal ikke tro på alt hvad du læser - og slet ikke i de åbne debatter :)

Da jeg selv har arbejdet på og for flere af de søgemaskiner der omtales ved jeg hvad jeg taler om :)

Mikkel deMib
www.joyzone.dk - www.seo-debat.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. december 2002 - 13:03 #8
Mikkel ved hvad han taler om, især når han siger "Du skal ikke tro på alt hvad du læser - og slet ikke i de åbne debatter". Det er min opfattelse at det er vigtiger at følge med i få gode fora end det er at gennemlæse mange, sjældent. Som jeg ser det er webmasterworld et godt sted at følge med og det er joyzone også. seo-debat kender jeg ikke endnu, hvis det er Mikkels er det sikkert godt