Avatar billede casio Nybegynder
07. december 2002 - 14:41 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Trillian vil ikke vise æ, ø og å?

Hvordan får jeg programmet Trillian til at vise æ, ø og å?
Avatar billede znipestar Nybegynder
07. december 2002 - 14:59 #1
øh, undskyld men hva er Trillian?
Avatar billede casio Nybegynder
07. december 2002 - 15:43 #2
Trillian er et program ligesom ICQ. Men det indeholder både ICQ, AIM, IRC, MSN og Yahoo messenger.
Avatar billede skrewz Nybegynder
02. februar 2003 - 16:09 #3
Opgrader til version 0.74?
www.ceruleanstudios.com
Avatar billede casio Nybegynder
02. februar 2003 - 16:14 #4
hm... har droppet Trillian og er gået tilbage til ICQ, men du kan få 10 lette points så....
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
02. februar 2003 - 16:15 #5
Når diverse programmer ikke kan vise danske bogstaver skyldes det normalt, at et forkert tastaturlayout er blevet valgt i Windows. Prøv at trykke ALT+"Venstre SHIFT" mens du befinder dig på det sted hvor du normalt ikke kan skrive danske bogstaver. Se så om du nu kan skrive æøå. Hvis du stadig ikke kan, så tryk ALT+"Venstre SHIFT" igen indtil det virker. Så skifter den mellem de forskellige tastaturlayouts du har installeret, f.eks. dansk, engelsk, kinesisk, japansk.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
02. februar 2003 - 16:15 #6
ok
Avatar billede casio Nybegynder
02. februar 2003 - 16:23 #7
fiskesuppe - det havde jeg allerede tjekket... havde kun "dansk" installeret.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
02. februar 2003 - 22:20 #8
okay ;)