Avatar billede nemo1987 Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:47 Der er 22 kommentarer

JEG MANGLER BESØGENE!!!!!!!!!

JEg har en hjemmeside (www.skattefrit.com)
Hvor jeg mangler BESØgene på er der nogen Kvikke hoveder der kan hjælpe mig!!!!
og det skal helst være GRAtis!
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:52 #1
Der er da alt for mange reklamer og for lidt indhold til at folk gider blive! :-(
Avatar billede limemedia Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:52 #2
1) lav en side der er værd at besøge (man bliver jo nærmest skræmt væk af den forside)
2) har du submittet dig til søgemaskinerne ?
3) er der lignende sites du kan bytte bannere med (evt. generel bannerbyt)
4) lig din side ind under \"design vurdering\" her på eksperten
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:55 #4
Jeg opdater lige siden med et nyt layout
Avatar billede engberg Juniormester
17. oktober 2000 - 19:12 #5
Føj for sa... hvor er den side grim!!

Det var da helt utroligt!

Jeg forlod den med det samme for aldrig at komme tilbage, da det ikke var til at få overblik eller ro for øjnene.... og det uden nogensinde at finde ud af hvad sidens formål var....
Avatar billede rfogh Nybegynder
17. oktober 2000 - 19:49 #6
Siden er alt, alt, alt for rodet!!!

Man kan ikke hitte rede i, hvad siden handler om, hvor man skal gå hen, og hvor man skal noget tredie...

Det eneste JEG stolede på, var at min lukknap virkede, så jeg kunne komme væk...

Lav et design med en klart fremstående menu og en pæn forside...
Avatar billede 12tri Nybegynder
17. oktober 2000 - 22:09 #7
jeg fandt først uf hvad siden handlede om da jeg så beskrivelsen på www.chart.dk
Avatar billede hatecaps Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:49 #8
nemo, du har min HTML editor på
http://www.skattefrit.dk/Freeware/Internet/HTML_editorer/
(Click-o-mania\'en)
men den er ikke længere tilgængelig over nettet. Jeg har forsøgt at rapportere det, men intet skete :-)
En af de ting der kan sørge for at folk ikke kommer tilbage er sådanne nytteløse links.

I øvrigt håber jeg at du får godt gang i dit site, da jeg regner med at putte den tilbage på nettet i gang i år, så vil det jo være godt at ha\' et sted som dit :-)
Avatar billede snipper Nybegynder
18. oktober 2000 - 04:25 #9
En rigtigt \"Jeg Vil Tjene Penge NU Site\" Gaaab.

Altså, prøv noget mere seriøst, i stedet for alt det \"flimmer\". Så skal du nok få besøgende, som GIDER at komme igen....

Og lær så lige at stave til \"besøgende\"!!!
Avatar billede powell Nybegynder
18. oktober 2000 - 08:03 #10
Den ville få meget mere opmærksomhed, når du gjorde det for sjovs skyld og ej blot for penge...

Lav dog en side der er værd at besøge, eller lad helt være (Another wast of internet www.killfrog.com)
Avatar billede jet-lee Nybegynder
18. oktober 2000 - 15:51 #11
Hej.

Det du mangler er HELT klart orden, og noget mere interresant på siden.

Men det jeg syntes der er mest vigtigt er at du for noget nyt design.

Er du interreseret i at få det, kan du maile mig på batez@batez.dk, og så kan vi snakke om det.

-Jet

http://www.micropaq.dk
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:50 #12
Ydrghhhhhharg hvor er den grim og komplet meningsløs!!!

Jeg havde ventet at se nogen sparetips eller sådan noget, men istedet får man et frame-helvede uden reelt indhold: Hvad med at lade forsiden bare i det mindste indikere, hvad formålet er?
Avatar billede morten_b Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:53 #13
Tjahh - nu har han da fået 11 besøgende mere...

Bliv ved med at oprette spørgsmål som dette, så skal besøgstallet nok langsom glide opad...

:-)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:02 #14
hmmm, jeg tror der er nogen der misforstået hvad eksperten går ud på (eller i hvert fald hvad den burde).

Det er i orden at i ikke kan li\' siden, og jeg går ud fra at nemo også stillede dette spørgsmål for at få noget respons, men..

Der er to former for kritik - konstruktiv kritik som i et sagligt sprog peger på fejl og foreslår løsninger, og så er den kritik som i åbenbart er tilhængere af : usaglig kritik som kun går ud på at rakke ned på andre. Hvis i ikke kan gøre det sagligt, hvorfor gør i det så ? I er vel ikke SÅ syge efter 15 point ?

ha\' det godt
hatecaps
Avatar billede bonheur Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:16 #15
Jeg vil give hatecaps ret. Hvis man \"kun\" skal kritisere uden at komme med konstruktive løsningsforslag, skal man nøjes med at \"kommentere\" her på Eksperten. ;-)
Avatar billede lens Nybegynder
20. oktober 2000 - 01:41 #16
Problemet med at komme med konstruktiv kritik i dette tilfælde er, at siden skal gennemgå så omfattende ændringer, for at komme til at ligne noget, at man lige så godt kan slette det hele og så starte forfra!!!

Men i øvrigt har i helt ret i, at det ikke hører hjemme her!!
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 01:38 #17
Hej lidt suplement til dette spørgsmål. http://www.synlig.dk/
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
16. november 2000 - 20:07 #18
skittet er blevet opdater´et den er helt noget andet nu...........
http://www.skattefrit.com
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 20:39 #19
Helt erlig er den ikke også lidt kedelig den site , mon ikke det er derfor at brugerne bliver væk. Et nr. for specealiseret, men med ikke meget indhold.

Lidt mere volume så ville det måske hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 21:30 #20
Er siten egenlig færdig?
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
19. december 2000 - 21:37 #21
jeg er igang med at lave en masse til siten !
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
19. december 2000 - 21:43 #22
forresten køre subnet på isp?