Avatar billede hmj Nybegynder
16. oktober 2000 - 23:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stifinder

Hvorfor åbner Stifinder altid to vinduer, når jeg starter den fra ikonet på proceslinien
Avatar billede minau Nybegynder
16. oktober 2000 - 23:40 #1
Prøv at højreklik og vælg egenskaber - hvad står der under \"sti\"
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
17. oktober 2000 - 02:00 #2
Højre vindue viser detaljer når du markerer et emne i venstre vindue.
Avatar billede kasseper Nybegynder
17. oktober 2000 - 09:18 #3
fordi du ikke skal dobbeltklikke !!!!;-)
Avatar billede teknik Juniormester
17. oktober 2000 - 20:43 #4
...Spm. oplyser ikke om du er klar over, at der er forskel på \"Stifinder\" og \"Denne computer\". -I stifinder gælder Bjarne52\' beskrivelse, at vinduet er todelt.

...Så er det Kasseper\'s mulighed...det er vel ikke den...?

Den tredie mulighed, er at din genvej (den du klikker på) er \"beskadiget\".
Det løses let, ved at slette den, og så trække en ny genvej fra
-menuen start, -programmer, -Stifinder
Avatar billede hmj Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:02 #5
Hej kasseper
ja deri lå problemet, men jeg giver altid mine ikoner et dobbeltklik med tommel knappen på min Logitech mus og Stifinder er da det eneste der åbner dobbelt, hvorfor?
Avatar billede kasseper Nybegynder
20. oktober 2000 - 10:15 #6
Fordi du nemt kan have mange stifindere åbent på en gang, mens du f.esk. kun kan have en outlook express åbent eller en winamp...
Avatar billede kurtcago Nybegynder
04. november 2000 - 22:56 #7
Du dobbeltklikker - LAD VÆR MED DET!