Avatar billede tarak Nybegynder
05. december 2002 - 07:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

rollespil på nettet

hej jeg er en rollespils fanatiker jeg vil gerne vide hvor man kan finde nogle gode online rollespil
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. december 2002 - 08:10 #1
spil du køber eller gratis??
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 08:45 #2
Tekst baseret online spil:
www.arcanum.mudservices.com

Søg evt. efter MUD på google...
Avatar billede dd-man Nybegynder
05. december 2002 - 11:44 #3
EverQuest er helt klart ét af de ALLER BEDSTE spil, som JEG nogensinde har spillet...

Det er meget bedre end tekst baseret, da indholdet er det samme, bare mere indhold, PLUS at der er grafik selvfølgelig :)  så man kan ride på hest, slås monstere osv. og snakke med andre online spillere
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 12:20 #4
Joh, men der er jo også en hele del økonomisk forskel arcanum er (så vidt jeg ved) helt gratis og faktisk ret sjovt, selvomd det er tekstbaseret :o)
Avatar billede tarak Nybegynder
05. december 2002 - 14:03 #5
det skal være gratis
Avatar billede tarak Nybegynder
05. december 2002 - 14:04 #6
jeg vil ha det i links
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. december 2002 - 15:06 #7
http://games.swirve.com/utopia
planetarion.com (koster 30$ for to accounts tror jeg)
spacetrace.com
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 17:56 #8
http://www.Runescape.com
et godt gratis rollespil i stil med NwN bare med dårligere grafik. du kan både spille gratis eller betale 5$ om måneden. Hvis du betaler for du bare et par ekstra features.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2002 - 18:01 #9
hov det skulle være et svar. hvis jeg for dine point skal du bare godkende dette svar.
P.S. det starter med en lidt kedelig tutorial men når den er overstået er helt vildt fedt.