Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 14:30 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Dansk tutorial til bryce5

Jeh har invasteret i bryce5 som jeg gav godt 1400,- for da jeg vil til at lave flote wallpapers osv. Nu vil jeg bare igang og vil meget gerne have nogle\mange danske tutorials
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 14:38 #1
Tror det bliver svært at finde på dansk men måske du er heldig med en søgning på google.
Jeg vil foreslå dig at følge med i engelsk timerne da næsten alt i 3d verden foregår på engelsk.
Jeg kan foreslå denne  www.3dbuzz.com  Den er på engelsk men der er rimelig mange bryce tuts.
Ellers er der hjælpe filen i programmet der også er rimelig god.
Få lavet så mange tuts som mulig da dette program er rimeligt nemt at gå til.
Hvis du har købt det fordi du vil lærer 3d er det nok en dårlig invenstering da det ikke har meget med 3d at gøre, altså fremgangmåden du laver det på :(
Men det er et meget sjovt lille program til at sidde og sumpe til :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
04. december 2002 - 14:43 #2
Jeg tror desværre ikke du finder ret mange tutorials til Bryce, men på den anden side... Hvad skal du burge dem til? Bryce er, efter min mening, noget af det nemmeste at gå i krig med. "Lav object, placér, læg en overflade".

Jeg smider lige en side op med et par billeder... bare så du kan få lidt inspiration.
Link følger...

-Radiohead
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 14:43 #3
vil helst likke ud med danske tutorial
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 14:57 #4
Der var en artikel i et computerblad for nogen tid siden (dansk) prøv at søge deres artikel databaser igennem...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 14:59 #5
ladyhawke> øhhhhh
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 15:03 #6
Jeg mener det var Privat Computer, men kan ikke huske det - måske er der nogen andre der kan (Det var sammen med at der var en demo på deres cd)
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 15:04 #7
Artiklen var en tut om Bryce, så du kan måske bruge den til noget...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 15:05 #8
ladyhawke> hvis du kan få fat på den kan du få nogle point
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 15:11 #9
Jeg er ikke hjemme og det ser ikke ud til at Privat Computer vil være behjælpelig med en søgning på gamle artikler :o/ Jeg kigger lidt videre, men måske andre ved hvilket blad den er i...
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 15:11 #10
Det eneste jeg kunne finde inde på deres hjemmeside var det her  http://www.itsvar.dk/soeg.asp?artikler=true&doktor=true&nyheder=true&books=true&job    Der er 3 artikler de koster godt nok lidt penge men ikke det vilde
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 15:14 #11
pis frames  gå herind www.itsvar.dk og søg på bryce så skulle den gerne komme med 3 artikler
Avatar billede ladyhawke Novice
04. december 2002 - 15:15 #12
15 kr. stykket...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 15:16 #13
Søgeresultat
Søgeord: <intet er indtastet>
Du kan bruge * når du søger.
comp* finder f.eks. computer og computere

Søgningen giver for mange resultater. Prøv med en mere specifik søgning
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. december 2002 - 15:18 #14
vil ikke give penge for det
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 15:27 #15
okay så du nok nødsadig til at støve dit skole engelsk frem og begynde :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. december 2002 - 15:33 #16
game tracker  du får nok nogle problemer med at lærer det hvis du ikke er intreseret i engelsk.  Måske du skulle havde undersøgt det inden du købte programmet.  Men fair nok håber det lykkes :)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
04. december 2002 - 17:20 #17
Danske tutorial til bryce - interessant sp :)
Er aldrig faldet over nogen, men dermed selvfølgelig ikke sagt at de ikke findes. Denne her er engelsk http://www.tutorialfind.com/tutorials/corel/bryce/ men nu slet ikke ringe.
Vil dog give radiohead ret - leg med programmet...og gem ofte, så har du jo altid mulighed for at gå tilbage hvis den "egenskab" du har lagt på ikke helt var hvad du havde tænkt dig.

Er iøvrigt ret vil med Bryce - imponerede hvad man kan lave - er personligt ret vild med bl.a denne side http://visualparadox.com/index.htm

Er spændt på om der nogen der har et link til en dansk tutorial :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
05. december 2002 - 16:45 #18
lukker :(