Avatar billede samuel Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Trafik-indikator/Internet

Efter overgang fra ISDN til DSL (fungerer ellers fint!)forsvandt den lille ikon på process-linie (=modem-nedest til højre),som fortæller om ud- og indgående trafik. Den var jeg ellers glad for og har brugt hyppigt for at bedømme om de enkelte sider loades bare langsomt eller helt frozen. Jeg har hørt, at i WIN-2000 har den - selv uden modem! - men jeg bruger altså WIN-98 ...
Kan jeg få mit ikon tilbage eller andet værktøj som løser ovenstående lille problem ?? -
Tak på forhånd !
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:19 #1
Du kan bruge DU-meter, som er et lille program der viser hvor meget du uploader og downloader.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:35 #2
http://tucows.inet.tele.dk/adnload/32710_30271.html

Er et udemærket program til at se det - tror ikke at DUMeter gør det på samme måde :)
Avatar billede samuel Nybegynder
15. oktober 2000 - 11:39 #3
Hej Tommy - og tak for dit svar - ved du om \"DU-meter\" (har aldrig hørt det navn før ...) kan downloades ?
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:01 #4
Det kan det. Jeg finder lige et link...
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:03 #5
Den officielle hjemmeside er http://www.hageltech.com/dumeter/
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:11 #6
skummelt...
Avatar billede samuel Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:12 #7
Mange tak for link Tommy - har lige download DU-meter ... lad os nu lige se om jeg kan finde ud af det at brug den ... (:-))

Venligst
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:13 #8
mpj>> Hvorfor??
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:15 #9
Altså jeg anklager IKKE nogen for noget som helst, men det virker bare mærkeligt at du accepterede tommyv før du vidste om det kunne bruges.... eller hvad?
Avatar billede samuel Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:24 #10
mpj>Synes alt var fint og nydeligt - jeg fik jo løst mit problem - og tak til Tommy (+Eksperten!).
Avatar billede mpj Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:29 #11
Nå.. ok...
Jeg troede bare at du accepterede tommyv og afviste phylox2 uden du vidste om programmet virkede... ;o)
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. oktober 2000 - 12:36 #12
mpj>> Jeg kan godt se, at det ser lidt mystisk ud, og jeg frygtede at jeg ville blive anklaget for snyd :-)