Avatar billede herberth Juniormester
30. november 2002 - 11:54 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan skaber man trafik på sin site ?

Hej - Jeg har lavet en site der omhandler tre forskellige emner og er nu i tvivl om hvordan jeg skal gøre opmærksom på mine sider. Tror det er noget med at skrive noget information øverst på hver side så søgemaskinerne kan finde dem - men jeg er lidt blank - er der nogen der ved hvordan man gør opmærksom på sine sider - evt. et sted man kan læse derom ?
Avatar billede 93a12 Nybegynder
30. november 2002 - 11:55 #1
Avatar billede herberth Juniormester
30. november 2002 - 12:03 #2
Jeg har kigget på det og det er ikke hvad jeg skal bruge. Det jeg gerne vil have er at når folk f.eks. søger efter et emne så kommer den side som beskæftiger sig med dette op i søgemaskinen. Så måske skulle jeg kigge lidt på hvordan søgemaskiner virker ?
Avatar billede 93a12 Nybegynder
30. november 2002 - 12:13 #3
Avatar billede 93a12 Nybegynder
30. november 2002 - 12:14 #4
http://www.zip.dk/tilfoej.shtml er nok den bedste.
Avatar billede double-g Juniormester
30. november 2002 - 12:15 #5
Avatar billede cdc Novice
30. november 2002 - 12:19 #6
Læs Bufferzone's svar her: http://www.eksperten.dk/spm/289156
Avatar billede herberth Juniormester
30. november 2002 - 12:21 #7
Foreløbig er jeg mest imponeret af joyzone - klar og præcist forklares det - men jeg kigger lidt videre
Avatar billede herberth Juniormester
30. november 2002 - 12:44 #8
Okay eksperter
Nu har jeg kigget og pointene må fordeles således:

-> 20 til 93a12 fordi han viste muligheden med fastfreeway som jo kan bruges til at komme igang.
-> 20 til double-g fordi joyzone er et fremragende sted at henvise til ud fra mit spørgsmål og endelig
-> 20 til cdc fordi den diskussion han henviser til er fremragende og giver mange gode tips.

God weekend til jer alle
Avatar billede double-g Juniormester
30. november 2002 - 12:55 #9
Takker for points & god weekend til díg også :-)
Avatar billede cdc Novice
30. november 2002 - 12:58 #10
god weekend til dig også
Avatar billede msnilsson Nybegynder
01. december 2002 - 11:21 #11
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult/seo.asp

På dette site kan du læse om søgemaskineoptimering, men også om andre former for internet markedsføring: bannerkampagner, affiliate marketing, email sponsorater osv.

Mvh
Morten Schriver
Forbrugerportalen Web Marketing Consult
Avatar billede demib Nybegynder
01. december 2002 - 23:58 #12
Jeg takker :)

Nu har vi også genåbnet debatten fra det gamle joyzone.dk og flyttet den til: www.seo-debat.dk

Hilsen,
Mikkel deMib Svendsen - redaktør Joyzone.dk