Avatar billede lonse Nybegynder
26. november 2002 - 20:38 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kender du et godt link

Hej.. Jeg har brug for et godt link til hvor man kan hente små julemotiver, som så kan kopieres over i word, og samtidig en MEGET udførlig vejledning i hvordan man gør :-/
samtidig kunne jeg oz godt bruge nogle links til nemme simple spil, man kan hente på nettet(hvis det sæføli er lovligt) eller ihvertfald et sted hvor man kan "teste" de spil man kan købe i forretningerne...
Avatar billede jefa Nybegynder
26. november 2002 - 20:48 #1
http://www.freechannel.net/games.html Free Games, Demo Games, Online Games
Avatar billede jefa Nybegynder
26. november 2002 - 20:49 #2
Avatar billede jefa Nybegynder
26. november 2002 - 20:59 #4
I IE Højre klik på billede og tryk på "Gem Billede som"
gem billedet i en mappen du kan finde igen.
I Word 2000 tryk på menupunkt "Indsæt" vælg punkt "Billede" og så "Fra fil" find mappen hvor du har billeder og tryk på "Indsæt"
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. november 2002 - 21:40 #5
... yderligere til Word og Grafik/clipart:

HøjreKlik på billedet
Formater billed
Layout
Foran tekst
Advanceret
Flyt objekt sammen med tekst - IKKE MAKERET.
OK

Dermed bliver billedet/grafiken "flydende" som et glansbilled og kan placeres/skaleres frit på Word papiret.

/Majsmarken/

PS: God Jul...
Avatar billede lonse Nybegynder
26. november 2002 - 22:32 #6
Tak for hjælpen, det prøver jeg da lige og God Jul :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. november 2002 - 00:01 #7
Avatar billede lonse Nybegynder
27. november 2002 - 16:57 #8
tak ska du/I have for hjælpen, ville gerne have givet jer point, men det ka jeg ikk, når det "kun" er en kommentar du/I har lavet. Såe skriv lige et eller andet som svar, hvis du/I vil have point :-) og God Jul
Lonse
Avatar billede jefa Nybegynder
27. november 2002 - 17:09 #9
Så gerne. God Jul..............