Avatar billede Xelot Nybegynder
25. november 2002 - 19:29 Der er 23 kommentarer og
3 løsninger

Giv din mening.

Giv din mening om http://www.znup.dk/memorybirds jeg håber at få gode råd til farvelægning eller tips til hvordan det kan gøres bedre.
Avatar billede Xelot Nybegynder
25. november 2002 - 19:29 #1
Alle kommentarer/svar kan bruges.. !
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 19:30 #2
link virker ikke
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:31 #3
dødt link
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 19:38 #4
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:41 #5
NU funker den ja...
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:41 #6
uden S

:oD
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2002 - 19:46 #7
Det jeg allermest ikke kan lide er at du reklamere for cliche.dk
Avatar billede zeroxer Nybegynder
25. november 2002 - 19:47 #8
Det er da meget flot! Desuden passer danban reklamen lige så godt til farven!
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:47 #9
hvor?
Avatar billede hono Nybegynder
25. november 2002 - 22:44 #10
Avatar billede Xelot Nybegynder
25. november 2002 - 23:06 #11
westhi>> En god grund til at jeg ikke skal reklamere for cliche.dk..?! Det er de eneste der kan hoste til en rimelig pris.

Ja jeg må beklage at jeg smed et dødt link ud.. Forbandede Insomnia.. :D

zeroxer>> Jeg overvejer også at slukke Danban reklamen ned når jeg finder et alternativ.
Avatar billede ralfi Nybegynder
25. november 2002 - 23:14 #12
måske skulle du tilpasse dine rammer lidt.. og lave menuen lidt mere kompakt.. hvis det betyder noget har du klemt det nederste billede.. så du har mistet lidt opløsning..

og så ik for noget men Frontpage Ex er måske ikke det optimale ;)
Avatar billede Xelot Nybegynder
25. november 2002 - 23:37 #13
ralfi>> Det er kun for lige at få sat designet på plads. Jeg fyrrer noget PHP indover senere. Men hva mener du med at tilpasse rammerne..?! Der er et eller andet jeg IKKE er tilfreds med i dette design.. ved bare ikke hvad..
Avatar billede Xelot Nybegynder
26. november 2002 - 01:08 #14
Nu har jeg opdateret den sådan at menuen er i PHP. Hvis du nu kom ind på siden hvad er så det som du lægger mest mærke til..?! Synes selv jeg har en rimelig harmoni i farverne, men man ved jo aldrig.

Kan jeg være bekendt at sende dette design ud når jeg er færdig med teksten..?!

Og hva med det mellemrum der er imellem tabellen og selve siden i den første side fra menuen..?! Der er et stort hvidt areal. Kan det blive, eller skal det væk..?! Jeg har nemlig problemer med at få det væk, så sku jeg gøre margin større på tabellen..
Avatar billede Xelot Nybegynder
26. november 2002 - 01:26 #15
.. Og hvilket layout er bedst..?! Det som Apacer-siden har, eller det som Fujitsu-Siemens har..?! http://www.znup.dk/memorybird
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. november 2002 - 07:56 #16
For det første så passer dine farver SLET ikke sammen, og jeg synes at du skal tage et kig på www.colorschemer.com/online , som vil kunne hjælpe med at finde farver der nuancere hinanden, og derfor passer godt sammen.

Men ellers synes jeg at siden er ok, den er bygget op så den er luftig og overskuelig. Det er ikke nogen der er i tvivl om hvordan man skal navigere rundt på siden.

Når du skriver om de forskellige handydrives/memorybirds så synes jeg samtidig at du skal linke til f.eks. producentens hjemmeside (ikke driver), eller edbpriser.dk hvor man kan se hvad den koster.
Men får du styr på farverne, er det en ok side
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
26. november 2002 - 08:23 #17
Avatar billede Xelot Nybegynder
26. november 2002 - 11:17 #18
jakobclausen>> Det der med linket til producentens hjemmeside kommer når jeg begynder med teksten. Men jeg kigger lige på farverne.
Avatar billede kasper77 Nybegynder
26. november 2002 - 11:50 #19
Med hensyn til cliche.dk så kan jeg give dig rigtig mange grunde til at du IKKE skal linke til dem.
De har f.eks. skyldt mig og en kammerat over 400,- kr i mere end et halvt år nu. Prøv desuden at søge på cliche.dk her på eksperten, så vil du få en masse andre spørgsmål der handler om dette useriøse firma og deres altid dårlige service.

//Kasper
Avatar billede kasper77 Nybegynder
26. november 2002 - 11:51 #20
Ellers er siden jo meget oplysende :-)
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. november 2002 - 08:51 #21
Nu har jeg ændret lidt på farverne.. vil i lige give den sidste kommentar inden ejg giver points..?!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. november 2002 - 10:02 #22
Det synes jeg er blevet bedre. Det eneste jeg lige vil kommentere er dit logo, som nu ser meget grynet ud. Men ellers ok
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. november 2002 - 10:51 #23
Ja det har du ret i.. Det retter jeg lige når jeg engang kommer hjem.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. november 2002 - 12:18 #24
znup.dk: Lyder god, skal post lige herinde når du har rettet på det
Avatar billede Xelot Nybegynder
27. november 2002 - 14:49 #25
www.znup.dk/memorybird - så bliver det ikke bedre.. nu ska jeg bare lave det om til et subdomæne og så skrive resten af teksten.. :) Tak for hjælpen..!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. november 2002 - 14:52 #26
Men hensyn til logoet er det meget bedre.