Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 12:51 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

sletning af kontaktpersoner

Hey, jeg har nogle ex-venner og 2 døde familie medlemmer som jeg har blokeret i min msn men jeg vil gerne ha' at de forsvinder HELT væk fra min liste.
Under indstillinger og Beskyttelse af personlige oplysninger, kan jeg se at de står ovre i højre menu - liste over personer der ikke kan se min online status og sende meddelser til mig.

Jeg bruger version 4.7 og har også hentet 5.0

Det er måske et lille problem men det er hårdt at se sin døde fars navn hvis man skal ind i den menu.
Måske er der en REG fil man kan ændre?
Nulle-inc
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 12:57 #1
højreklik på den contact du vil ha slettet... og vælg SLET/DELETE
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 13:00 #2
Det ved jeg skam godt, men så ryger de over i "indstillinger og Beskyttelse af personlige oplysninger" og det er dér jeg vil ha' dem slettet.
I den højre menu hvor blokerede mennesker kommer til at stå, der kan man IKKE trykke SLET (og heller ikke med højre mus)
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 13:01 #3
Er væk fra maskinen i 5-6 timer...checker ind til den tid.
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 13:10 #4
gentager.. hvis du vælger SLET... så forsvinder de helt.
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:28 #5
Og jeg gentaget at jeg IKKE kan vælge slet.
Ellers havde jeg jo ikke spurgt her, jeg er jo ikke - så - dum
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:30 #6
når du højreklikker på en af dine contacts  i messenger... hvilke muligheder kommer så frem?
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:31 #7
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:32 #8
Jeg er glad for at du forsøger at hjælpe
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:34 #9
du klikker det forkerte sted

der hvor du kan se alle dem som er online/offline på din messenger... DER skal du højreklikke...
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:35 #10
når jeg højreklikker ude i første msn gruppe-menu, så kan jeg godt slette, men de ryger kun over i "indstillinger og Beskyttelse af personlige oplysninger" og det er DERFRA jeg gerne vil ha' dem HELT PIST VÆK OG BORTE
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:36 #11
"du klikker det forkerte sted

der hvor du kan se alle dem som er online/offline på din messenger... DER skal du højreklikke..."

det er der de bare ryger over i det andet sted.
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:38 #12
den contact du skal slette...

sæt den på allow der hvor du har dit screenshot...

den contact du skal slette på ikke være blokeret på nogen måde.

HEREFTER kan du højreklikke på den og vælge SLET... så er den HELT væk.
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:40 #13
hehe, desværre ikke på min maskine.. måske fordi jeg har den danske version.. I don't know.

Men skriv lige et svar igen og så lukker jeg ??

Tak alligevel!
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:43 #14
det virker..

har selv lige testet på 2 maskiner...

både dansk og engelsk...

det er retti nok det du siger med at de ikke forsvinder under under dine options... men det er KUN hvis du har haft dem blokeret fra din liste, eller har haft FJERNET fra din liste.

(forskel på at fjerne og slette)

men ok.
Avatar billede nulle-inc Nybegynder
25. november 2002 - 19:45 #15
tjaa, jeg har forsøgt i 8 mdr. nu, men jeg kan jo bare la' vær med at gå ind i den menu.

Ha' en god dag
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:46 #16
i den menu du snakker om... tilføj den til din liste igen...

herefter HØJREKLIK på den om SLET dem fra din messenger... ikke bloker.. ikke fjerne...
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:46 #17
SLET
Avatar billede anuseren Nybegynder
25. november 2002 - 19:46 #18
:o)