Avatar billede fbb Nybegynder
23. november 2002 - 15:56 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Min IE er underlig!

Hej, min IE 6.0 er meget underlig.
Når jeg har genstartet eller bare tænder min computer og åbner min browser kommer der under adresselinien en masse små boxe fra: "browserwise" Jeg kan fjerne det ved at højre klikke på det. Men de kommer igen når jeg så genstarter.
Og det andet problem er hvis jeg kommer ind på en side som ikke findes går den her over på:
http://www.browserwise.com/search1error.html

Og dette synes jeg ikke er ret fedt.
Jeg har ikke løst til at formattere min computer.

Håber en eller fler har et svar på hvordan jeg for det lavet!

MvH Frederik
Avatar billede sago Nybegynder
23. november 2002 - 16:09 #1
Prøv at køre programmet AdAware fra Lavasoft: http://www.lavasoftusa.com/
Avatar billede fbb Nybegynder
23. november 2002 - 16:13 #2
Hvad gør det program?
Avatar billede backside Nybegynder
23. november 2002 - 16:31 #3
Ja, det må være adaware der er løsningen der. Den søger efter spyware osv. som er smuttet in på din pc uden at du har bemærket det.
Genialt program. ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
23. november 2002 - 18:13 #4
Ok, jeg har scanet min puter i gennem programmet hvad så?
Avatar billede backside Nybegynder
23. november 2002 - 18:48 #5
Den har sikkert fundet en masse møj, h. klik og marker alt. Tryk på "eksclude"
Det eneste problem jeg har oplevet ved at fjerne alle emner er kazaa der kan ha´ problemer med at starte op. Ellers burde der ikke ske noget ved det.
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2002 - 02:18 #6
Hej, jeg er lige kommet hjem og kørt programmet gjort som du har sagt slettet ca 112 filer, men det er det endnu!

Hvad gør jeg så?
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2002 - 02:34 #7
Hmm underligt, lavede noget underligt inde i programmet og genstartet og vupsi var det væk!

Så sago vil du lave et svar så du kan få 15 for at fortælle hvilke program og backside et svar fra dig så jeg kan give dig 15 for hjælp med en meget lille guide!

I for points i morgen!

MvH Frederik B-B.
Avatar billede sago Nybegynder
24. november 2002 - 02:35 #8
Godt du fik det løst :)
Avatar billede backside Nybegynder
24. november 2002 - 10:32 #9
Jepper.
Et ganske glimrende program. ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
24. november 2002 - 17:53 #10
Sådan tak for hjælpen!
Avatar billede sago Nybegynder
24. november 2002 - 19:21 #11
Tak for point ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2002 - 17:07 #12
Underligt. Nu er det der igen, og jeg har brugt programmet 3 gange nu!!!!

ARG!
Avatar billede sago Nybegynder
25. november 2002 - 17:29 #13
Bruger du et eller andet program "Xupiter"? Prøv at se om det er blevet installeret på en eller anden måde... ("Xupiter" dukkede op når jeg søgte på browserwise)

Måske ligger det i Programmer/Xupiter.
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2002 - 17:58 #14
nopz har ingen unormale programmer
Avatar billede sei Nybegynder
25. november 2002 - 18:23 #15
måske dette kan være en løsning!

Åben regedit (START/KØR... og skriv regedit)

Find denne key:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt\

Der er fra IE's installering ingen underkeys! - Men forskellige programmer eller dig selv kan lægge 'menupunkter' her!

Kig om der ligger 'mystiske' ting.

Måske er mit svar helt skudt ved siden af - men så pyt da!

/sEi
Avatar billede fbb Nybegynder
25. november 2002 - 21:31 #16
hmm der ligger en undermenu i menuext der hedder: E&ksporter til Microsoft Excel og selve menuext er der kun den der standard
Avatar billede bentn Nybegynder
23. februar 2003 - 23:49 #17
Det er et forbandet program,- har selv måtte slette et par mapper og filer både
bl.a. i programmer og temp mappen i dag.
Det er egentligt utroligt frækt at lave sådan noget, når men tænker over det. Det ville jo det samme hvis nogle bryd ind i dit hjem og lavede en ommøblering i hele huset.- Xupiter installere sig på din egen private pc uden man har sagt ja til det.- Under Foretrukne lå flere mapper om deres lorte sider.

Selvfølgelig kan man installere spyware og andet, men det er som om man så siger at det er i orden at de programmer bliver lavet, for man skal jo bare havde et program der kan stoppe disse programmer.

it sucks:(