Avatar billede amite Mester
23. november 2002 - 06:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Amite.dk - MEGET Graphisk Psychedelisk website

http://amite.dk

Dette er så en af mine sites, det er nogen tid siden jeg har lavet den, men jeg ville lige høre jeres mening.

Den har ingen større mening og jeg har kun lavet den fordi jeg havde lyst til at se hvad jeg kunne få ud af html/CSS (tables) og min grafiske sans. Det har jeg gjort.

Jeg har fjernet login funktion, så i kan se hvad det gemmer på ;)

P.S. mindre fejl i java-scroll scriptet, men jeg bruger den ikke og gider ikke opdatere siden og når jeg gør skal alle scripts væk, da det anyway kun er chancetakers som ikke har slået scripting fra i deres browser.
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
23. november 2002 - 07:07 #1
min mening  - den er meget fejlfyldt, kedelige "grimme" farver mørk, ekstremt grim layout - tung at hente frem , og så er ting "under construction" - :( well ik min type site scala fra 1 - 10 hvor 1 er bedst får den 10 med pil op
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
23. november 2002 - 11:46 #2
En meget mørk rodet side, med en masse forvirrende grafik.
Får en masse fejl ved din scroll under "Artists" og "Gate".
Dine overskrifter er svære at se, især "under construction"

7@13
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. november 2002 - 15:16 #3
Er enig med de andre at den er ufattelig rodet.
Kan enlig godt lide kvinden du har der i siden, måske synd at smide det der nytårs pynt på :)  ødelægger kvinden af.
Du snakkede om html css  hmm sikke en gang slam kode ;)  syntes det ser meget rodet ud.
Ellers ikke så meget at sige. Den er en side man ikke rigtig kan bruge til det vilde  ahh måske marilyn manson ville syntes om den ;)  Men arbejd lidt vidre og se om det ikke kan komme til at se bedre ud.  Du skulle måske også få kigget lidt på noget standart kode  www.w3c.org
Avatar billede zeroxer Nybegynder
23. november 2002 - 15:54 #4
aj... jeg kan ikke lide det så godt.. det er meget forviende og meget.. ulæseligt.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
27. november 2002 - 16:01 #5
Psychedelisk?? jeg vil nu nok hellere kalde det forvirrened, og er iøvrigt enig med michael-k.

Mht. loading-tiden havde jeg nu ingen problemer.

Desuden mener jeg at du burde fjerne hele den boks hvori du skriver at siden er copyright-beskyttet. Ikke nok med at rammen omkring teksten er ALT for dominerende, så har vi heller ikke copyright i danmark - ihvertfald ikke i den amerikanske forstand. Der er næsten ingen lande hvori man behøver at skrive at noget er beskyttet af ophavsret - dette er naturligt. (C)-mærket er simpelthent overflødigt.

Mvh
Nikolaj
Avatar billede ldrada Nybegynder
30. november 2002 - 20:19 #6
synes at grafikken leder mig væk fra teksten, kiggede lidt, gik videre til creators siden klikkede på et link, og kom til en hvid-lilla/lyserød side, lukkede browseren.

gør grafikken lidt mindre sprudlene. og tilbyd en side til folk med langsom forbindelse
Avatar billede nstenberg Nybegynder
30. november 2002 - 21:53 #7
En ting der irriterer mig lidt, er at der på den første side man mødder, står electronic music. Dette giver mig en masse associationer til bl.a. trance, house og også Jarre og Kraftwerk... men et par klik efter, står der pludselig "just techno"... måske ville det være en god ide at fortælle dine gæster om lige netop hvilken genrer af musik, siden omhandler.

Desuden forstår jeg ikke hvorfor du ikke venter med at henvise til sider der er "under construction", indtil de ikke længere er under udarbejdelse. Det er - generelt set - virkeligt irriterende at komme ind på et hvilket som helst website, og finde ud af at det kun er det halve der fungerer.