Avatar billede left Nybegynder
22. november 2002 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af ladosfeste.dk ønskes

Hej

Jeg har netop åbnet www.ladosfeste.dk, som jeg gerne vil have noget feedback på.
Avatar billede whatever Nybegynder
22. november 2002 - 15:22 #1
Jeg kan godt lide denne:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e57'
String or binary data would be truncated.

/index.asp, line 450
Avatar billede left Nybegynder
22. november 2002 - 15:43 #2
Denne fejl er fjernet :-)
Avatar billede shors Nybegynder
22. november 2002 - 16:04 #3
Rigtig nice side du har fået op og køre der!! Det eneste jeg kan pege en lille finger af er logoet. Dette kunne godt være pænere. Ellers fed side!

/shors
Avatar billede roedz Nybegynder
22. november 2002 - 17:05 #4
Nice side - men, ja der er jo altid et men :) jeg synes du skal gøre et eller andet ved dine links, fx give dem en gang rollover eller ligende, da det vil tilføre siden det sidste spark ... ellers fed side !

../Roedz
Avatar billede darkstyler Nybegynder
22. november 2002 - 18:04 #5
Det er et rigtig fedt site du har fået lavet:-)
Jeg har et par kritiske punkter som du måske kunne ændre:
Sidens tittel (oppe i den blå) er ikke så fed, men smag og behag;-)
Som Roedz også nævnte bør du gøre noget ved de links. Jeg mener at du bør adskille dem bedre samt fremhæve dem så man lægger mærke til dem.
Sidst men ikke mindst generer reklamerne ude i højre del af siden mig temmelig meget. Hvis du kunne få dem til at passe med sidens farver.
Jeg mener at du har gjort et godt arbejde og at der ellers ikke rigtig er mere at komme efter.

//Darkstyler
Avatar billede zeroxer Nybegynder
23. november 2002 - 04:18 #6
det er meget flot - men indhold af siden kunne være lidt større.. desuden ladr man ikke så meget mærke til menuen med i byen og drinks.. - de tu kunne du godt dele med et eller andet funky farve.. fx sort streg: |.. altså "|" - det kunne give lidt mere opmærksomhed.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. november 2002 - 12:37 #7
En flot og enkel side. Det er let at danne sig et overblik over sidens indhold og funktioner, hvilket gør den brugervenlig.

Og det er dejligt at man får en lille forklaring til sidens indhold/budskab (Sidste nyt)
Men hensyn til farverne så er de ok, bortset fra at jeg ikke bryder mig så meget om den lidt mørkere grøn, som du har brugt f.eks. i bund-baren. Jeg ved ikek rigtig hvad det skyldes, men jeg synes ikek at den passer så godt ind. Teksten kan godt læses, men det ville hjælpe meget, hvis den blev gjort lidt tydligere enten ved hjælp af bold eller et større størrelse.

KOnklusion: En flot side med et godt layout.
Avatar billede kube Nybegynder
25. november 2002 - 17:11 #8
Du skal måske skrive at det er en email adresse der ønskes ved tilmeld af nyhedsbrev!!
Avatar billede nstenberg Nybegynder
27. november 2002 - 16:03 #9
Rigtigt flot site - er vild med farvevalget. Synes iøvrigt at det er kanon, at du har gidet og skrive en ansvarsfraskrivelse.
Avatar billede taager-kongen Nybegynder
28. november 2002 - 15:54 #10
kan jeg ikke få lov til at snakke med dig på icq eller sådan noge?
Avatar billede left Nybegynder
28. november 2002 - 16:03 #11
Ja, icq: 172226385
Avatar billede left Nybegynder
28. november 2002 - 16:04 #12
jeg lukker forresten snart spørgsmålet, så folk kan få deres points :-)
Avatar billede left Nybegynder
03. januar 2003 - 05:41 #13
Har fordel efter bedste evne - håber I er tilfredse :-)

Tak for vurderingen - der er sket meget siden jeg oprettede dette spørgsmål :-)