Avatar billede klaus-truelsen Nybegynder
22. november 2002 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp!!

hvis jeg vil have en knap til at blive inde.. hvad dælen gør jeg så.. kan kun få rollover til at virke!! er spasser til det her!!.. plz hjælp!
Avatar billede di8leva Nybegynder
22. november 2002 - 11:28 #1
rollover??
er det javascript og inte java du talar om?

hvis det er java brug en javax.swing.JToggleButton
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. november 2002 - 11:28 #2
Det er jo ikke nemt at hjælpe dig, når du:

1) Ikke gi'r en ordentlig overskrift på dit problem
2) Ikke formår at formulere dit spørgsmål ordentligt
3) Ikke kommer med blot en lille stump kode...

Kom igen...
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2002 - 11:36 #3
Det ville være rart med en ordentlig fejl overskrift.
Avatar billede klaus-truelsen Nybegynder
22. november 2002 - 11:47 #4
sooorry.. bruger kun programmer og stuff.. der efter retter jeg i dem så godt jeg nu kan.. men kan forklare hvad jeg mener.. har lavet en menu. hvor knapperne gør et eller andet når man køre hen over dem. MEN jeg vil have dem til at blive i den posion når jeg klikker på dem! hvis i kunne skrive det med en kode kunne jeg nemt sætte det ind! =)
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 11:49 #5
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 11:50 #6
den er så lavet i css, og regner med at det javascript du mener og ikke java, og det eventuellt er til en homepage
Avatar billede klaus-truelsen Nybegynder
22. november 2002 - 11:54 #7
mange takker.. det var det jeg søgte efter.. engang når jeg finder ud af at give de lorte point får du dem .. he he.. kan oxo bare sige hvor jeg gør det henne! he he.. som man kan se er jeg ny her inde
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2002 - 12:38 #8
Klaus:
Besvar selv dit spørgsmål, og opret det i javascript gruppen.

Du er landet i en JAVA gruppe, og det har intet med javascript at gøre.

På forhånd tak.
Avatar billede warberg22 Nybegynder
22. november 2002 - 12:58 #9
*SUK*....
Avatar billede cdc Novice
22. november 2002 - 16:39 #10
svarer her, så kan du give points når du komme forbi :o)

/cdc