Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 09:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

framedyn.dll missing

jeg har det problem at jeg har mistet min framedyn.dll. dette gør at jeg nu ikke se video og for fejlmeddelelser i diverse ting... hvor kan jeg hente framedyn.dll som passer til xp. og hvor skal den ligges hen.

plz help me!!

mvh ZeikO
Avatar billede technogirly Nybegynder
22. november 2002 - 09:36 #1
Netop denne fil (ja også mange andre) bliver opdateret af dit hardware, af din XP mm... så du kan ikke bruge andres optimalt...

Men hvis du har XP Pro vil jeg opfordre til geninst... da den ik´ke formaterer HDD'en... Men du kan også formatere, det er selvfølgelig det bedste... det er det altid...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2002 - 09:36 #2
Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 09:49 #3
der er ikke andre muligheder.........
denne side har jeg set og det hjælper ikke :(
Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 09:59 #4
Er der virkelig ikke andre muligheder!!!!!!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2002 - 10:02 #5
Det hjælper ikke, skriver du. Hvad hjælper ikke ?
Har du prøvet at kopiere filen fra dllcache ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2002 - 10:11 #6
Er den muligvis i denne folder:
\Windows\System32\WBEM

Hvis den er, skal den kopieres til
\Windows\System32
Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 10:49 #7
ja og det hjælper ikke
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2002 - 10:51 #8
Ok, gider du skrive den helt præcise fejlmelding ?
Bare en enkelt af dem.
Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 13:24 #9
setup_wm.exe - entry point not found

the procedure entry point ?getobject@provider@@maejpavcinstance@@jaavcframeworkquery@@@z could not be located in the dynamic link library framedyn.dll.

dette skriver den når jeg prøver at installere windows media player forfra!!!
help!
Avatar billede zeiko Nybegynder
22. november 2002 - 13:25 #10
Pretty fucked!! :(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. november 2002 - 14:57 #11
Hmm... jeg har søgt lidt på fejlen, men kan egentligt ikke finde et rigtigt fix til den. Du kan prøve at køre
sfc /scannow
i en dosprompt, da dette skulle checke alle systemfiler, at de er den rigtige version osv. og skifte dem ud hvis det er en anden version end den XP originalt er født med.