Avatar billede rr-web Nybegynder
21. november 2002 - 11:46 Der er 8 kommentarer

DESIGN TIL NY PORTAL

Hejsa

Jeg har en portal som jeg skal have lavet noget design til

Det er noget som vi er villig til at betale for, men der er et par ting som der  skal snakkes igennem.

Hvis der er nogen som er interseret så smid en mail:
rico@servicezonen.dk
Avatar billede moonchild Nybegynder
21. november 2002 - 11:49 #1
Ja mon ikke at der vil være et par ting er skal snakkes igennem! *g*
Avatar billede Jman Praktikant
21. november 2002 - 12:31 #2
bl.a. at der i ekspertens regler står at opgaver skal fremstilles og løses her på eksperten - ikke via mail
Avatar billede rr-web Nybegynder
21. november 2002 - 12:40 #3
undskyld.... den skal løses via eksperten! 200 point på højkant !

det jeg skal bruge er et stilfuldt design i varme farver med plads til en menu med ca 10 punkter. siden skal kunne bære bannere
Avatar billede locturian Nybegynder
21. november 2002 - 15:37 #4
Hej rr-web. Hvis du er interesseret, er det noget jeg er villig til at hjælpe dig med....
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
22. november 2002 - 17:44 #5
kunne godt være interesseret,,- du kan skrive til...

ptr@stofanet.dk

hvis ´du ikke allerede har fundet en....

>>wanger<<
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
26. november 2002 - 16:13 #6
Hejsa RR-web,

Lad mig høre lidt om hvad denne portal skal indeholde, det er meget lettere at danne sig billeder inde i hovedet og få dem på papir når man har noget konkret at forholde sig til ;o)

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2003 - 14:00 #7
Er der sket noget, hat I snakket med nogen og har I fået dem I skal bruge?
Avatar billede babyworm Nybegynder
14. august 2003 - 00:03 #8
Jeg er frisk... send en mail til Patrick@nielsenmand.dk