Avatar billede moonchild Nybegynder
21. november 2002 - 11:40 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Fatpixels.dk - Feedback

Så venner.... Jeg skal bruge noget feedback.

Hvis i vil være så venlige at give positiv feedback.
Dvs kommentare som: "Du er dum." eller : "Den er grim." - kan jeg ikke bruge til noget.

Skriv om i kan lide designet, brugervenligheden, hvad jeg kunne forbedre og hvad jeg burde lave om.

Det er dette site i skal kigge på: http://www.fatpixels.dk/v2/

På forhånd tak.

ps. De bedste feedback vil blive belønnet med en del af de 80 point
Avatar billede jensendk Nybegynder
21. november 2002 - 11:43 #1
TEksten er  svær at læse,  lysegrå på hvid er ikke så heldig, det afskrækker mig fra at fortsætte...
Avatar billede moonchild Nybegynder
21. november 2002 - 11:48 #2
Hmm... Ja jeg ved godt at det ikke er super bruger venligt med den grå skrift! *g* Men det ser godt ud! *g*
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. november 2002 - 11:57 #3
Kan ikke læses! - vil man bruge lysegrå skrift så lav den lidt større! forestil dig tekstens læselighed ved eks. 1600x1200 - der er den altså lille bitte!
Jeg savner noget interessant for øjnene i selve indholdssiderne, det kunne være bjælker eller streger og striber måske pletter - men et eller andet syntes jeg der skal til for at vække interessen for den ulæselige tekst!

Pixel fonten på dine knapper er heller ikke verdens bedste - den er sgu også svær at tyde!

Ellers syntes at den er flot og følger rimeligt med tiden. (det var dog sidte år at Grå/Orange gik af mode på webben - men det skal man ikke lade sig diktere af!)

:)
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. november 2002 - 11:59 #4
Oh lige en ting til : JEG HADER SIDER SOM ÅBNER EKSTERNE SITES I EGEN FRAME! - det ser forkert ud og oftest virker sitet man viser i frasmen kun halvt! target=_Blank Tak!
Avatar billede zypherio Nybegynder
22. november 2002 - 13:54 #5
Ja, jeg er egentlig enig med stroehm.. du SKAL have gjort noget ved den tekst.. Hvid det var vill jeg gøre den sort
Avatar billede antrax Nybegynder
22. november 2002 - 18:33 #6
Ok, here goes:

Baggrunden, de små plus tegn, er temmelig, "ikke særligt trendy mere" - og din opacituy på dem/meget lyse farve, gør - at du ikke lægger mærke til dem, før efter et par sekunder - og det er ikke ligefrem en god overakskelse at de er der :/

Der mangler også noget i toppen - det ser lidt tomt ud - nok pga. den meget lyse text - som tidligere nævnt - så hurtigt overblik - giver dig ikke mere en en orange stribe, med en hvid overpå. Ikke det, jeg tror du leder efter.

Prøv evt, med bare en orange tabel, der går hele vejen hen over siden, i toppen. Ved ikke hvordan det vil se ud - men det fjerner noget af den tomheds fornemmelse man sidder tilabge med.

Leg lidt med det - mere grafik skader heller ikke - evt forbind dine hjørner omkring dit inhold - men prikker, bare småk sorte prikker, fx. 1x1 px store, men 2 px. mellerum til den næste? - prøv dig frem! :]

//:___[ Antrax ]
Avatar billede moonchild Nybegynder
08. december 2002 - 19:07 #7
Ok... Jeg er glad for jeres feedback... Jeg kan vist godt se at jeg bliver nød til at gøre noget ved den skrift. - Den bliver sikkert mørke grå.

Det med at siden åbner externe sider i egne frames må være en fejl, så hvis i kan sige mig hvor den gør det... så skal jeg straks få smækket en _Blank på! *G*

Og jeg tror også at jeg vil fjerne de små "+"'er

Forresten Antrax... giv mig lige et svar så du kan få en bid af kagen!

- David [MoonChild]
Avatar billede moonchild Nybegynder
15. januar 2003 - 15:15 #8
Tja... jeg ville også have givet nogle point's til antrax, men han gav aldrig et svar. SÅ VINDEREN AF 70 Point blev Stroehm *G*

- Tak for hjælpen