Avatar billede xezbeth Nybegynder
21. november 2002 - 08:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

grafik------ kapsel

hej er der nogen der kan lave en rigtig godt billede af en kapsel i farverne grå/sort eller rød/hvis eller anden farve
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
21. november 2002 - 08:48 #1
Jeg ved ikke om der ligger noget, men har du prøvet at få inspiration på google?

http://images.google.com/images?q=kapsel&svnum=10&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&start=0&sa=N
Avatar billede xezbeth Nybegynder
21. november 2002 - 11:21 #2
jo men det skal helst ikke være copyright på det
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
21. november 2002 - 11:26 #3
ja ok, jeg havde ikke lige set du ikke selv kunne lave det.
Avatar billede xezbeth Nybegynder
21. november 2002 - 21:52 #4
fordi jeg ikke er så god til grafik, desvæære
Avatar billede zypherio Nybegynder
23. november 2002 - 20:03 #5
Hvad mener du med en kapsel ? fra en øl/cola flaske eller hvad? Jeg kan nemlig lidt med Photoshop :P
Avatar billede initializing Nybegynder
23. november 2002 - 20:42 #6
Sidder med en 2 liters CocaCola så jeg kan lige tage et billede og lege med kapslen :)

Vender tilbage lidt senere..
Avatar billede initializing Nybegynder
23. november 2002 - 21:02 #7
http://www.amplificator.net/eksperten/

Der er 3 forsøg jeg har lavet samt billedet af den kapsel jeg tog så andre kan prøve at lave noget med den. :) (Billedet er lidt uskarpt)

-Martin
Avatar billede xezbeth Nybegynder
24. november 2002 - 18:37 #8
zypherio, kapsel enten fra en øl eller cola flaske, helst i farverne mørke blå, hvis sort, der skal ikke stå noget på det
Avatar billede xezbeth Nybegynder
24. november 2002 - 18:38 #9
initializing, det først ser fint ud, men det skal helst være i farver
Avatar billede xezbeth Nybegynder
24. november 2002 - 19:38 #10
det skal helst være en øl kapsel
Avatar billede xezbeth Nybegynder
06. december 2002 - 10:48 #11
lukker